tastethis

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Louise - 1 oktober 2011 20:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise - 1 oktober 2011 19:37

Har nyss knåpat ihop detta tillsammans med Majsan. Vitlöksbröd, pasta, världens godaste kyckling + sås. Älskaaa. Det blev underbart gott. Nu väntar pringles, godis och cola. Ska fixa oss lite och sedan hitta på något, träffa några. Hihi. Älskar min lilla Majsan ♥ 

Av Louise - 1 oktober 2011 16:41

Hallå där!


Har precis kommit hem till mig tillsammans med Majsan. Vi vaknade cirkus 3 hemma hos M! Var en himla rolig kväll igår faktiskt. Vi drog hem till Alex med Natti och Ida. Fiiiint värre! Blev ganska sent. Somnade in vid 5 tror jag. Hehe. Så idag mår vi som vi förtjänar. 


Vi har nyss varit och handlat lite också. Ska laga kyckling + cantadou + pasta ikväll. MUMS. Mina föräldrar är fortfarande på landet, kommer förmodligen hem imorgon och syster jobbar ikväll så M och jag har huset för oss själva. Chill.


Vi hörs väl senare, puss


 

Bild från häromdagen på mig och M

Ovido - Quiz & Flashcards