tastethis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise - 31 augusti 2011 22:11

"I think it's time I break the rules you make, and make some on my own"


Godkväll!


Jag har varit med J dom senaste timmarna. Först köpte vi lite wienerbröd + munkar, fyfan vad gott. Sen körde vi lite sims, (jess är fan beroende, fick slita bort henne.. "nej, bara liiite till" osv) och sen begav vi oss ut för att träffa Elliot och Fegge. Slutade med att vi var typ 10 pers haha! Hänga ute i regnet is the shit. Eller? Iallafall. Nu är jag hemma, lyssnar på underbara Ulriks musik ♥ ska nog spela lite sims tror jag. Vi hörs, puss!


 

Av Louise - 31 augusti 2011 16:45

Bild från Jess blogg







Konstigt att Jess skriver såhär. För när hon ringde mig frågade hon om jag skulle med och köpa wienerbröd. Haha, nyttigheten försvann nånstans mellan inlägget och samtalet till mig där? 





-

Av Louise - 31 augusti 2011 16:41

"En ursäkt betyder inte alltid att du har fel och


den andra personen har rätt. Det betyder bara


att du värdesätter er relation mer än ditt ego"

Av Louise - 31 augusti 2011 16:24

Jag har ingen fucking jävla aning om hur jag lyckas. Jag är superklantig. Klantigare än klantigast. 


Dagens värsta händelse: Igår spillde jag ut cola på mitt golv. Det närmaste jag hade att torka med var min t-shirt. Sen hängde jag upp den på tork. Idag kom jag hem, sliter av mig alla kläder och letar efter något bekvämt. Hittar min stora rosa t-shirt som jag sätter på mig. Efter ungefär 10 minuter inser jag att det är stora colafläckar på den och att det är den jag torkade golvet med.

Ae fyfan, sliter av mig tröjan och blir trött på mig själv. 


Annars har jag:

  • Försökt låsa upp mitt skåp med moppenyckeln idag.
  • Försökt låsa ytterdörren med skåpsnyckeln.
  • Och sist men inte fått panik när nyckel inte satt i skåpet och skrek "vem fan har tagit min nyckel?!" när jag hade den i handen. Duktigt. 
  • Ajust det, jag har spillt på mig varm choklad idag också.
  • Och ris.
  • Och ramlat av stolen två gånger. Ena gången slog jag i huvudet så det snurrar fortfarande lite. 
  • Igårkväll när jag åt gurka och dipp, skulle jag ta tag i mitt colaglas och kör ner handen i dippskålen. Kladdigt värre!!!
Nej fyyyy....  ibland blir jag så trött på mig själv.
 
Av Louise - 31 augusti 2011 16:00

Hej där!


Bloggandet är inte på topp idag, inspirationen är lika med noll!! Sitter och funderar lite på mitt bildarbete just nu. Det handlar om massmedia och man ska göra en slags bild/film med ett budskap. Vill inte att det ska vara något fånigt budskap, men det tycks vara det enda jag kan komma på. Kreativitet, var är du?


Skolan var chill annars. Spanska uppsatsen gick faktiskt ganska bra. Renskrivning på fredag! Längtar efter att få se resultatet. Slutade ganska tidigt, då åkte jag hem och har spelat lite sims sen dess. Helt inne i det alltså. Senare ska jag träffa Jess en stund, love!!! Vi hörs senare, puss


Pic: We♥it

Av Louise - 31 augusti 2011 00:33

               


             



Make me wanna die


Just Tonight


Miss Nothing

Av Louise - 30 augusti 2011 23:54

Det här är så JAG!!!  


"Skrattar så mycket, inget ljud kommer ut,

så du sitter där och klappar som en efterbliven säl"

Av Louise - 30 augusti 2011 21:53




Blev en kortis promenad ikväll. Johanna & Ellen var med en stund också. Najs najs! Nu sitter jag här i morgonrocken och tänkte kolla lite på spanskan (har inte hunnit det än... hehe) innan jag ska sova. Blir perfekt! Vi hörs imorgon people, ok? Godnatt!

  Riktigt gammal bild. Kort hår!!!

Ovido - Quiz & Flashcards