tastethis

Alla inlägg under maj 2011

Av Louise - 31 maj 2011 19:56

Hmm.. idag är jag fan inte att leka med. Blir så jävla besviken på folk, vänner framförallt, man gör allt för någon, men vad fan får man tillbaka?! Inte ett jävla piss. Det är så himla dålig stil!!! Jag är trött på det. Jag bryr mig alltid om alla andra, det är sån jag är, men får inte ett piss tillbaka.


Önskar att jag inte brydde mig!

Av Louise - 31 maj 2011 16:15

Efter en trafikdag kan jag lätt avgöra att jag måste skaffa mig en moppe. Så synd att jag inte kommit på detta tidigare!!! Men fan. Nu måste jag bara övertala mamma och pappa!

Av Louise - 31 maj 2011 08:30

Nu drar jag iväg till skolan för att ha en så kallad Trafikdag. Ska dels köra moppe, (teknikbana eller något), prova på "don't drink and drive bilen" och sen ha en lektion om nykterhet & alkohol och en lektion med polisen. Kan nog bli intressant. Ha en bra dag, jag bjuder på en bild från igårkväll! Puss

 

Av Louise - 30 maj 2011 22:53

Pratar i telefon med Jonas just nu.. trevligt. Han är på golftävling, som vanligt. Men snart ska jag sova! Vi hörs mer imorgon. Godnatt! ♥

Av Louise - 30 maj 2011 21:51

Nu är jag hemma efter en lång och härlig promenix med min tjej Johanna. Hon är för härlig bruden! Har bokat in ännu mer i helgen nu.. det som såg ut att bli en skön ledig helg blir nu en väääldigt busy helg. 


Onsdag: Fira Karin med girlsen hihi! Grattis i förskott till henne.

Torsdag: Först träffa Emma under dagen och sedan träffa Alex senare på kvällen.

Fredag: Jonas under dagen förmodligen, sen på kvällen blir det att fira kusin som fyller 25!

Lördag: Jobba i Mantorp med Johanna, vet inte riktigt vilka tider, förmodligen heldag. På kvällen kanske träffa Jonas om jag hinner.

Söndag: Jobba i Gamla Linköping med teatern.

Måndag: Hjälpa min släkting Peter i Gamla Linköping och köra häst, förmodligen.


Japp. Sen nu ska jag hinna plugga lite. Gash, stress stress stress! Fast imorgon är jag ju faktiskt ledig. (Kommer säkert dyka upp något nu bara för det!!)


 Bild från promenaden. Fuck the world typ..

Av Louise - 30 maj 2011 18:24

Saknar mina konfa kompisar så himla mycket. Önskar att vi kunde göra om allting, för det var bland det roligaste jag gjort i mitt liv. Resan var den absolut roligaste resan jag gjort med världens finaste människor. Vill göra om ALLT igen. ÅÅååååh. DAMP!!!


Skiter i om jag inte får lägga upp den här bilden för Evelina, för den är så härlig. Från min konfirmationsdag, så himla lycklig! Tillsammans med min fina vän ♥   

Av Louise - 30 maj 2011 17:58

Gud vad skönt det är att dom flesta av mina kompisar har kommit upp lite i åldern och har moppe/bil. På onsdag har vi friluftsdag vid rosenkällsjön eller något, då ska jag åka med Tobias & Hampus dit, slipper cykel. Fan vad skönt!

 Bild på min blomma som jag har tagit och redigerat! 

Av Louise - 30 maj 2011 16:21

"A wise girl asks but doesn't believe,
kisses but doesn't fall in love
and leaves before she gets left"


I want to be that wise girl

Ovido - Quiz & Flashcards