tastethis

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Louise - 23 maj 2011 21:45

Hej! Nu är den här dagen snart slut. Ska lägga mig i sängen och se Big Brother, sedan sova. Har inte gjort mycket alls idag, bara tagit det lugnt. Skulle pluggat lite också, men så blev det visst inte. Imorgon ska jag träffa Sara efter skolan, vi går väl och tar en fika eller något liknande. Var jättelänge sen jag träffade henne! Likaså väldigt många andra vänner.. har alldeles för mycket att göra jämt. Jaja, nu lockar tvn. Kram, hörs imorgon!


   Jag & Amanda, konfirmationsdagen.

Av Louise - 23 maj 2011 20:58

Hej! Provar på att blogga här nu. Har haft alla möjliga bloggar, dels på blogg.se, devote.se och wordpress. Nu tänkte jag att jag skulle prova detta och se vad jag gillar bäst! Får se hur det går. Kram

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards