tastethis

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Louise - 30 maj 2011 22:53

Pratar i telefon med Jonas just nu.. trevligt. Han är på golftävling, som vanligt. Men snart ska jag sova! Vi hörs mer imorgon. Godnatt! ♥

Av Louise - 30 maj 2011 21:51

Nu är jag hemma efter en lång och härlig promenix med min tjej Johanna. Hon är för härlig bruden! Har bokat in ännu mer i helgen nu.. det som såg ut att bli en skön ledig helg blir nu en väääldigt busy helg. 


Onsdag: Fira Karin med girlsen hihi! Grattis i förskott till henne.

Torsdag: Först träffa Emma under dagen och sedan träffa Alex senare på kvällen.

Fredag: Jonas under dagen förmodligen, sen på kvällen blir det att fira kusin som fyller 25!

Lördag: Jobba i Mantorp med Johanna, vet inte riktigt vilka tider, förmodligen heldag. På kvällen kanske träffa Jonas om jag hinner.

Söndag: Jobba i Gamla Linköping med teatern.

Måndag: Hjälpa min släkting Peter i Gamla Linköping och köra häst, förmodligen.


Japp. Sen nu ska jag hinna plugga lite. Gash, stress stress stress! Fast imorgon är jag ju faktiskt ledig. (Kommer säkert dyka upp något nu bara för det!!)


 Bild från promenaden. Fuck the world typ..

Av Louise - 30 maj 2011 18:24

Saknar mina konfa kompisar så himla mycket. Önskar att vi kunde göra om allting, för det var bland det roligaste jag gjort i mitt liv. Resan var den absolut roligaste resan jag gjort med världens finaste människor. Vill göra om ALLT igen. ÅÅååååh. DAMP!!!


Skiter i om jag inte får lägga upp den här bilden för Evelina, för den är så härlig. Från min konfirmationsdag, så himla lycklig! Tillsammans med min fina vän ♥   

Av Louise - 30 maj 2011 17:58

Gud vad skönt det är att dom flesta av mina kompisar har kommit upp lite i åldern och har moppe/bil. På onsdag har vi friluftsdag vid rosenkällsjön eller något, då ska jag åka med Tobias & Hampus dit, slipper cykel. Fan vad skönt!

 Bild på min blomma som jag har tagit och redigerat! 

Av Louise - 30 maj 2011 16:21

"A wise girl asks but doesn't believe,
kisses but doesn't fall in love
and leaves before she gets left"


I want to be that wise girl

Av Louise - 30 maj 2011 16:05

Alltså.. jag har så himla mycket i mitt huvud just nu. Det är skolan, det är vännerna, det är killar, det är sommar.. liksom ibland blir det för mycket. Och då gör jag fel. men det gör väl alla? Det kan väl inte avgöra vem jag är som person, eller kan det det? För isåfall är jag en mycket dålig person. Jag lyckas såra folk hela tiden, fast det inte alls är meningen. Det sägs ju att man ska tänka innan man gör något. Men jag gör tvärtom, jag kommer på i efterhand hur dumt något var eller om jag sårat någon.. fan. Sen vet jag inte vad jag vill längre. Det är som om jag testar mig fram hela tiden, utan att få några vettiga svar.


Alltså det är absolut inga fel på mig eller mitt liv, jag trivs verkligen. Men vad gör man när man har såååå himla tuffa och jobbiga beslut som måste fattas och hur man än gör, så sårar man någon? Vad gör man då? Kan någon berätta det för mig? Jag vill inte såra någon. Jag vill bara gå och gömma mig och glömma alltihop. 


Dessutom är jag alltid upptagen och hinner inte ens med hälften av allt jag vill och borde hinna med. Sen såhär i slutet av terminen så börjar man skita mer och mer i skolan, eftersom man bara vill ha sommarlov. Då slänger lärarna in 4 prov, hur jävla smart är det? Jag fick mitt första "omprov" idag. Första provet då jag inte klarat gränsen för godkänt. Det har aldrig hänt förut och jag ville inte att det skulle hända heller.. men som sagt. Det blir bara för mycket ibland. Som tur är är detta en kort vecka med inte mycket press alls. Eller jo. Skulle fixat ett prov idag kl 3 men jag slutade 2 och hade inte pluggat speciellt mycket så då tänkte jag att jag kan fixa det imorgon. Hoppas det funkar iallafall.. har trafikdag imorgon. 


Nej vet inte varför jag skrev det här, men jag kände att jag behövde få det ur mig. Behöver alla mina vänner, nära och kära just nu. Vill verkligen hinna träffa alla.. ÅH. Varför är livet så svårt?

Av Louise - 30 maj 2011 16:04

Hej! Är hemma från skolan nu och det var en lugn och slapp dag, trevligt.. ska plugga lite nu. Senare ikväll ska jag till Johanna och gå ut med henne, åååh saknar henne hihi. Men vi hörs. Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards