tastethis

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Louise - 24 maj 2011 21:59

Polyten, Hostalen, Lupolen, Polyvinylklorid, Norvinol, Pevikon.. Hur fan är det meningen att man ska få in dessa ord i huvudet? Totalt omöjligt & onödigt. Nej nu ger jag upp och kollar lite BB istället. Puss och godnatt!


 Bild från praon på äldreboende. Snygga arbetskläder osv!

Av Louise - 24 maj 2011 21:41

Här kommer massor bilder från när jag bodde hos kusinerna och praoade på landet förra veckan  


                       

Av Louise - 24 maj 2011 20:57

Imorgon ska jag se denna film på bio.. jag och min syster såg den på reklam och båda ville direkt se den så jag fick det i födelsedagspresent av henne att vi ska gå och se den på premiären imorgon. Hoppas den är bra.. någon som sett ettan? Den var ju grym, får hoppas att det händer något nytt i den här annars kan det nog bli tjatigt.. :P

 

Av Louise - 24 maj 2011 20:41

Tja! Har nu käkat och snart väntar plugget. Ska bara vila och skriva av mig lite först. Efter skolan var jag ju som sagt hemma en sväng och sen mötte jag upp Sara i stan. Vi gick till Espresso House och tog en fika. Satt ute och snackade och myste. Därefter gick vi en sväng i några affärer och jag inhandlade två tröjor och en jeansjacka som jag har letat efter hur länge som helst! Awesome. Sen blev jag lite småhungrig så då gick vi till mc. Blev kvar där ett tag också. Det var jättekul att träffa Sara, eftersom vi inte träffats på evigheter typ. Nu väntar kemiböckerna.. Kul. Uppmuntra mig gärna med fina kommentarer!  :)

 

Såhär såg jag ut idag. Tröjan är från Consious Collection och jag älskar den! 

Av Louise - 24 maj 2011 19:58

Hemkommen från staden. Fick faktiskt med mig lite saker hem. Skriver mer senare för nu är det käk! Bjuder på en lite halvgammal bild + en låt så länge. Kram!

 

Shebang - Romeo

Av Louise - 24 maj 2011 15:00

Hej! Är hemma en snabbis nu innan jag ska möta upp Sara i stan. Hade glömt lite grejer hemma så va tvungen att åka hem lite snabbt. I skolan var det slappt, skrev mycket på manuset till Årets Munk, teater typ. Vi ska ha Romeo & Julia på rim. Nästan allting ska rimma.. svårt. Aja, nu åker jag in till stan så hörs vi ikväll! Puss

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards