tastethis

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Louise - 29 maj 2011 22:50

Nu har Alex precis åkt hem och det är väl dags för mig att sova.. typ. Har missat BB ikväll kom jag på, mindre kul. Vilken nörd jag är!! Men ska iallafall sova nu, imorgon börjar jag 9 vilket är väldigt skönt. Godnatt ♥

 

Av Louise - 29 maj 2011 20:37

Jag är kär i dessa nyinköpta shorts. Jag är kär i färgen, jag är kär i att dom är så pass höga i midjan, jag är kär i att dom är mina!!! Hihi, hittade dessa idag på bikbok för endast 299 pix. Det är väldigt värt tycker jag. Kommer att använda dom flitigt i sommar! Slängde på mig dom och tog några bilder för att visa er, ENJOY

     

Av Louise - 29 maj 2011 20:24

Nu är resan till Grekland äntligen bokad! Vi åker den 2 Juli och det ska bli så himla skönt. En vecka med nästaaan garanterad sol. Det gillar jag! Här är lite bilder från hotellet!

       

Av Louise - 29 maj 2011 19:35

Nu har jag kommit hem från jobbet och även från personalfesten. Eftersom det var premiär för teatern i Gamla Linköping idag, (igår var det genrep), så hade vi en liten premiärfest. Lite mat och dricka och gott sällskap! Jättemysigt med alla skådespelare och annan personal. Sedan fick jag skjuts hem av min arbetskamrat Matilda, trevligt trevligt. Nu är jag hemma och ska plugga och snabbstäda lite innan Alex anländer. Ska möta den pojken snart. PUSSAR!

 Efter en lång diskussion med mina klasskamrater om när vi börjar imorgon, blev jag så frustrerad så att jag tog denna bild och skickade till dom. Dom påstod att vi började 8.15, bara för att lura alla lättlurade.. snällt. Nej, då var jag snäll och hjälpte dom lättlurade! :)

Av Louise - 29 maj 2011 13:45

Nu drar jag till jobbet då! Hoppas att det är lite mer ös i publiken idag så att man får lite mer att göra. När jag kommer hem senare ikväll så är det plugg som står på att-göra-listan. Fast egentligen skulle jag bara vilja ta en lååång promenad med någon bara för att rensa huvudet. Men nej, plugg och sedan kastar jag mig in i en ny stressig vecka. Life is incredible ;) Pusshej, ha en toppendag.Bild från min konfirmation. Älskar min klänning!!! Från nelly.com 

Av Louise - 29 maj 2011 12:45

I can be tough, I can be strong 
But with you, it's not like that at all 
There's a girl that gives a shit 
Behind this wall you just walk through it 

And I remember all those crazy things you said 
You left them running through my head 
You're always there, you're everywhere 
But right now I wish you were here 
 

All those crazy things we did 
Didn't think about it, just went with it 
You're always there, you're everywhere 
But right now I wish you were here 
 
Damn, damn, damn 
What I'd do to have you 
Here, here, here 
I wish you were here
 

Damn, damn, damn 
What I'd do to have you 
Near, near, near 
I wish you were here 
 

I love the way you are 
It's who I am, don't have to try hard 
We always say, say like it is 
And the truth is that I really miss

Av Louise - 29 maj 2011 11:09

Godmorgon! Idag är det mors-dag och då gick jag & min syster upp lite tidigare än vanligt för att äta frukost med päronen. Gav även mamma hennes present, det var 3 fina glasljushållare. Hon tyckte om dom. Jag ska snart börja plugga lite smått, har matteprov imorgon. Får se om jag hinner göra något innan jag åker iväg till jobbet runt kl 2. Blir en lång dag i Gamla Linköping idag också! Hoppas ni har det finfint och glöm inte att uppvakta era mammor! ♥


 

Av Louise - 29 maj 2011 00:47

Har nu spenderat kvällen hos Alex med honom, Philip och Josefine. Det var en intressant kväll! Har saknat gullepojken Alex så mycket så det var trevligt. Vi satt mest och pratade och myste. Sedan när Philip skulle skjutsa hem mig på moppen, (sista bussen gick typ elva) märker vi att det spöregnar ute. Vi går in för att vänta tills det går över.. vilket det aldrig gör.


Så jag och Phille får låna långa regnkappor som går ända ner till knäna och så ger vi oss iväg. Jag hade tunna tights och min jeansjacka under, frös fan ihjäl! Ändå fick jag ganska mycket skydd eftersom Philip satt framför hehe. Jag kom hem iallafall och har nu fått sms från Philip som innebär att han också kommit hem. Tack killar för en fin kväll! 

Alex & jag ♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards