tastethis

Alla inlägg under maj 2011

Av Louise - 29 maj 2011 11:09

Godmorgon! Idag är det mors-dag och då gick jag & min syster upp lite tidigare än vanligt för att äta frukost med päronen. Gav även mamma hennes present, det var 3 fina glasljushållare. Hon tyckte om dom. Jag ska snart börja plugga lite smått, har matteprov imorgon. Får se om jag hinner göra något innan jag åker iväg till jobbet runt kl 2. Blir en lång dag i Gamla Linköping idag också! Hoppas ni har det finfint och glöm inte att uppvakta era mammor! ♥


 

Av Louise - 29 maj 2011 00:47

Har nu spenderat kvällen hos Alex med honom, Philip och Josefine. Det var en intressant kväll! Har saknat gullepojken Alex så mycket så det var trevligt. Vi satt mest och pratade och myste. Sedan när Philip skulle skjutsa hem mig på moppen, (sista bussen gick typ elva) märker vi att det spöregnar ute. Vi går in för att vänta tills det går över.. vilket det aldrig gör.


Så jag och Phille får låna långa regnkappor som går ända ner till knäna och så ger vi oss iväg. Jag hade tunna tights och min jeansjacka under, frös fan ihjäl! Ändå fick jag ganska mycket skydd eftersom Philip satt framför hehe. Jag kom hem iallafall och har nu fått sms från Philip som innebär att han också kommit hem. Tack killar för en fin kväll! 

Alex & jag ♥

Av Louise - 28 maj 2011 20:01

Nu är jag hemma från jobbet. Blev faktiskt några roliga timmar i kiosken i Gamla Linköping. Min arbetskamrat, Matilda, är jätterolig och det är inte alls svårt att få tiden att gå då man inte har några kunder. Dock är hon en förjävla retsticka! Haha.. får se om jag står ut imorgon också. Dessutom spelar min kompis Viktor i teatern, så det är ju inte helt fel att stöta på honom då och då. Senare blir det kanske att träffa Alex.. men jag vet inte, allt är oklart! Men nu blir det iallafall käk. Puss, hoppas ni haft en bra dag

 Garvade faktiskt åt mig själv när jag tog den här bilden. Men jag bjuder!

Av Louise - 28 maj 2011 11:07

Hej på er! Jag gick nyss upp ur sängen och hamnade här. Igårkväll började jag se på en film men jag somnade.. hehe. Så ska se klart den snart tror jag. Sen måste jag packa.. ska förmodligen till landet ikväll. Men man vet aldrig vad som händer! Har inte några nya bilder att bjuda på, men det får ni stå ut med. Puss!


 

Av Louise - 28 maj 2011 01:02

Nu är det verkligen dags för mig att sova! Har suttit och laddat ner lite filmer (oops) så det är najs.. imorgon börjar jag jobba vid halv 3, men tills dess så har jag inget planerat, vilket innebär att jag kan sova tills då om jag vill. Men vi hörs mer imorgon I guess! Godnatt ♥

 

Av Louise - 28 maj 2011 00:46

Filmen som jag och Hannes såg, "No Strings Attached", handlar om två barndomsvänner som träffas senare i livet och har sex. Därefter ska dom försöka bygga en relation på bara sex - inga känslor. Det hela blir väldigt invecklat och budskapet är att det fungerar inte i längden, någon får känslor för den andre. Men hur kul vore livet utan känslor egentligen? Jättebra film med bra skådespelare iallafall!  

Av Louise - 28 maj 2011 00:01

Nu är jag hemma. Fick skjuts hem av Hannes bror, dom såg till att jag kom hem ordentligt liksom.. Hannes och jag hade det iallafall väldigt trevligt! Man får ju bara så ont i magen av att umgås med den killen, skratt non-stop. Nej men det var kul, vi såg "no strings attached", riktigt värd film. Härligt med en kille som faktiskt gillar tjejfilmer. DET gillar jag! 


 

1. Hannes och jag, just chillin

2. En bild på mig när jag väntade på bussen. (Tidsoptimisten missade den som vanligt!)

Av Louise - 27 maj 2011 18:25

Hej! Det blev visst en chillkväll - men inte hos mig hehe. Ska röra mig hem till Hannes lite senare för att se på film o så. Ska bara äta och lite sånt först. Måste tydligen städa mitt rum enligt min pappa också.. guuud vad jobbigt. Haha, har absolut ingen ork idag. Och så har jag ju som sagt min hata-alla-dag så vi får se om Hannes står ut med mig ikväll. Ciao!

Ytterliggare en bild från igår. Enjoy

Ovido - Quiz & Flashcards