tastethis

Alla inlägg under maj 2011

Av Louise - 26 maj 2011 07:03


Nu fucking drar vi! Hihi. Eller först prov. Wish me luck! :P

Av Louise - 25 maj 2011 22:06

Haha såg den här bilden på mig i glasögon och kom och tänka på kommentarerna jag brukar få från mina klasskamrater. Att jag ser ut som en porrstjärna i mina glasögon. Eller som en porrig lärare. Hmm.. jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Vad tycker ni? Haha eller det vill jag kanske inte veta.


Ville bara säga att istället för att plugga har jag suttit här. Bra jobbat Louise. Hur fan ska jag klara provet imorgon? Busigt. Men men.. måste duscha nu, sen se BB och sova. Vi hörs imorgon! Kram

 

-

Av Louise - 25 maj 2011 21:27

I JUST WANNA FUCK UP.

 

Av Louise - 25 maj 2011 21:04

Nu är pizzan nere i magen. Mumsigt! Fint att jag åt massor snacks på bion också, gud vad min kropp älskar mig... hehe. Munnen gör det iallafall. 


Idag gick jag länge i skolan, ända till kl 4! Stannade kvar på EV och sydde lite på min onepiece. På fredag blir den förmodligen klar! Sen blev det att åka ner till stan med syster och fixa mors dag present till mammsen. Men vad det blev kan jag inte skriva här, man vet aldrig vem som läser. Sen var ju syrran och jag iallafall på bio, det var gryyymt. Så himla roligt! Enligt min syster lät jag också mest i hela salongen, ojdå.. hehe. Men seriöst, om ni har sett Baksmlllan 1 så rekommenderar jag verkligen 2an.


I helgen ska jag ju jobba, och min arbetsgivare ringde nyss och vill att jag ska jobba veckan därpå också, vilket är lite surt då det är på skoltid. Vafan, fuck skolan, skulle hellre jobba och tjäna pengar. Temavecka är ju inte så viktigt egentligen? Ta ledigt kanske? Haha nej, vågar inte. Här har ni bilder på hur jag såg ut idag. Nu slänger jag mig på kemiböckerna med ett glas cola som håller mig på topp! Pussar

    

Närbild på min älskade jeansjacka. Den är underbar. Vero Moda 260 kr. VÄÄÄÄRT!


Av Louise - 25 maj 2011 20:17

Precis hemkommen från bion. Den var riktigt grym, mer info får ni senare. Har inte varit hemma idag därför har blogg-updaten varit på låg nivå. Nu väntas iallafall pizza! Pappa och hans kompis har lekt med hans bil ikväll och det skulle avslutas med pizza. Jag och syrran hänkar grabb kvällen då mamma är i Rumänien. Sen blir det plugg. Så länge får ni en smygtitt på dagens, (riktigt fina bilder med grym kvalité osv. Tagna för 1 min sedan, slarvigt..) :P

 

Av Louise - 24 maj 2011 21:59

Polyten, Hostalen, Lupolen, Polyvinylklorid, Norvinol, Pevikon.. Hur fan är det meningen att man ska få in dessa ord i huvudet? Totalt omöjligt & onödigt. Nej nu ger jag upp och kollar lite BB istället. Puss och godnatt!


 Bild från praon på äldreboende. Snygga arbetskläder osv!

Av Louise - 24 maj 2011 21:41

Här kommer massor bilder från när jag bodde hos kusinerna och praoade på landet förra veckan  


                       

Av Louise - 24 maj 2011 20:57

Imorgon ska jag se denna film på bio.. jag och min syster såg den på reklam och båda ville direkt se den så jag fick det i födelsedagspresent av henne att vi ska gå och se den på premiären imorgon. Hoppas den är bra.. någon som sett ettan? Den var ju grym, får hoppas att det händer något nytt i den här annars kan det nog bli tjatigt.. :P

 

Ovido - Quiz & Flashcards