tastethis

Alla inlägg under maj 2011

Av Louise - 27 maj 2011 17:13

  


 

  Detta är min idol och har varit det sen jag gick i ettan ungefär. Det var då jag köpte min första skiva av Avril. Då var det nog mest tufft osv, sen hade det väl något att göra med att min kompis också tyckte om henne. Några år senare köpte jag min andra skiva och kunde alla hennes låtar utantill. Sen gick det några år och visst lyssnade jag på henne men inte lika mycket. Nu har hennes nya album "Goodbye Lullaby" fått mig helt hooked igen. Underbart!


Här är mina favoritlåtar:

What the hell

I love you

Smile

Push

Stop standing there


Ooops.. det blev visst halva albumet. :P

Av Louise - 27 maj 2011 16:28

Pappa och jag var alldeles för roliga imorse. När cissi hade åkt iväg så kommer han in i mitt rum och jag klagar över att han inte väckt mig, han ser ut som ett ufo och säger att han mår illa. Därefter käkar vi lite frukost, jag sitter och klagar över att jag inte hunnit plugga till mitt prov. Pappa klagar över massor pappersarbete han inte hunnit fixa. Sedan fixar vi det sista och precis när vi kommit ut ifrån dörren så kommer jag på.. "Fan, jag har ju idrott. Har inga kläder med mig" Pappa fortsätter gå och jag bara.. Jaha, ska jag skita i det? Sen springer jag iallafall in och fixar det, medan pappa står och suckar åt mig. När vi sedan kommit ut ifrån dörren en andra gång, kommer pappa på att han inte har någon matlåda med sig. Då var det min tur att stå och skratta & sucka! Som sagt, min pappa och jag är alldeles för lika. ;)

 

Av Louise - 27 maj 2011 16:00

Hemma för dagen. Har en sådan här dag då jag hatar allt och alla. Ville seriöst slå till ett par stycken idag.. då är det illa. Därför har jag bestämt mig för att bara vara hemma och ta det lugnt ikväll. (Dels sket det sig med Johan & Astrid för att Johan helt plötsligt kom på att hans brorsa fyller år idag). Och jag orkar nog inte umgås med mer folk idag egentligen. Eller pappa kanske jag orkar med. Vi är alldeles för lika vi två.. berättar mer senare. Sen gäller det ju att vara på topp imorgon när jag ska jobba! Blir lite god mat och filmtittande ikväll iallafall. Sen ser mitt rum ut som ett bombnedslag IGEN, jag fattar inte hur jag lyckas. Efter typ två dagar. Nej, en dag. Shit! Vi hörs senare

Bild från igår. Ciao 


Av Louise - 26 maj 2011 20:22

Sitter och pratar i telefon med gullegrisen på bilden nu. Hihi.

Av Louise - 26 maj 2011 19:21

You're so beautiful 
But that's not why I love you 
I'm not sure you know 
That the reason I love you is you

 

Av Louise - 26 maj 2011 18:26

Nu är jag hemma för dagen och jag kan säga att det är en väldigt trött Louise som kommit hem. Sov hela vägen hem från Oxelösund. Tills daddy ringde.. då var jag arg. Har iallafall haft en skaplig dag! Vårat lag vann inte, men det gjorde ju inget, för vi behandlas som 10 åringar så alla fick pris! Det är kul. Nu måste jag plugga lite och höra med mina classmates hur dagen har varit för dom i skolan. Saknar dom nästan! Dessutom måste jag planera morgondagen. Ska ju träffa Astrid och Johan. Hihi, puss och kram!


      

Här har ni mitt fina lag och jag! Alice, Adrian och Martin. Vi kämpade på rätt bra tycker jag! Tror att jag skrämde Adrian och Alice lite hehe.. när vi var inne i en bana som kallas "spökhuset", kastade jag mig i Adrians famn för att jag blev så rädd.. hehe. (Innan det hade jag sagt att jag inte var rädd för något, men det är en annan historia..) :P




Av Louise - 26 maj 2011 11:00

 

Köpte denna tidning idag. Dels för att jag älskar att läsa SOLO och jag hade hört mycket om detta nummer. Då fick man ju alltså en bikini med i numret. Eftersom det var ONE SIZE så förväntade jag mig ingen superbikini.


Det är absolut inget fel på den men.. jag som har lite bredare höfter trivs inte alls i den. Som man ser på bilden så visar ju Kenza lite hud på sidorna? Jag visar ungefär dubbelt så mycket! Tror inte att jag skulle trivas med att vandra runt så på stranden. Dessutom är överdelen superliten och jätte genomskinlig och tunt tyg. Jag kommer drömma mardrömmar om att gå runt i den här bikinin. Så om någon vill ha den, (någon med zero kroppskomplex) så är det bara att säga till! Har den rosa färgen. 

Av Louise - 26 maj 2011 10:00

Hej! Nu sitter jag på bussen påväg till Boda Borg med min såkallade friendsgrupp (kompisstödjare, ja jag är snäll flicka som hatar mobbning, bli inte förvånad). Blir en heldag där med massor roliga aktiviteter.. tar med mig kameran och får se om vi lyckas fastna på någon bild. :) Ha en bra dag! Kram Louise

 

Ovido - Quiz & Flashcards