tastethis

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Louise - 1 augusti 2011 19:00

 


GRATTIS JOHANNA!!!


Hoppas du får en underbar dag (och en bra hemresa från Turkiet). Du är värd det absolut bästa och så mycket mer. Du ska veta att vi tänker på dig här hemma! Älskar dig min fina vän ♥

Av Louise - 1 augusti 2011 18:50

Hej! Jag skulle bara skriva lite snabbt att jag ska ut o käka med några allt för bra tjejer ikväll, Jess, Jeanna & Fedde. Underbart. Blir en mysig kväll på Steve's, vilket låter rätt bra just nu då jag är ganska hungrig. Har solat lite med Jess idag (hur grymt är inte vädret?) och sen åkte vi en sväng till stan också. Inhandlade en ny blus från Vero Moda som jag är kär i. Borde egentligen spara mina pengar till annat men jag kunde inte. 


Imorgon har jag och J planerat att åka till Himna badet, ta med fika och bara chilla - om vädret tillåter. Det återstår att se. Vi hörs, puss!


Feddis o jag! Älskar dig pluttan ♥

Ovido - Quiz & Flashcards