tastethis

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Louise - 8 augusti 2011 22:07

Hej hej. Sitter hemma hos Maja tillsammans med henne, Magda och Jess. Vi sitter och snackar om allt som har hänt sen vi träffades sist, hehe! Det är väldigt mycket faktiskt. Vet inte riktigt vad som händer nu, men jag ska hem tidigt idag, trött... hehe. Vi hörs, puss

Av Louise - 8 augusti 2011 12:37

Hejsan. 


Jag sitter i soffan i min morgonrock och bara chillar.. ska nog laga mat snart. Vaknade typ för en halvtimme sedan och sen dess har jag bara legat i sängen. Min syster ska snart åka hemifrån, vilket innebär att jag lär ha huset för mig själv. Älskart! Planerna för dagen är inte riktigt klara.. kanske skulle träffa Fedde & Amanda ikväll, (två saknade bruds) men det får vi se. Än så länge ska jag bara ta det lugnt. Nu blir det bacon & nudlar till lunch, mums. Puss

 

Ansiktet hoppade vi över idag. Gårdagens smink är inte så jättecharmigt!

Av Louise - 8 augusti 2011 00:57

Var det bara jag som garvade ihjäl mig åt det förra inlägget? Förmodligen.. Men allt var 100% sant, min Astrid känner mig för bra. Jag kanske också borde kläcka några hemligheter om mig... ganska intressant. Kom nyss hem från Anton iallafall och nu ska jag kolla några avsnitt av Gossip Girl. HA DET BÄST!

Tack mitt hjärta, för att du är du. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. Att alltid veta att jag har dig, det är det som får mig att må bra. Jag kommer aldrig släppa dig och skulle inte kunna förlåta mig själv om det hände dig något. Du är min andra halva. Min bästavän. Älskar dig enormt mycket! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards