tastethis

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Louise - 20 augusti 2011 15:18


Godeftermiddag!


Sitter här och laddar ner lite musik. Ska ha det i bilen imorgon hade jag tänkt! Just det, har ju glömt att berätta att jag ska till Göteborg imorgon. Tillsammans med familjen + kusinerna. Vi ska avsluta sommaren med att besöka Liseberg, vilket har blivit lite av en tradition. Tredje året nu tror jag! Det ska bli skitkul iallafall.


Ikväll ska jag in till stadsfesten igen, tillsammans med Jess. Blir säkert kul, Petter & September spelar ikväll, najs najs. Förövrigt fick jag en liten rolig kommentar av min mamma förut. Hon frågade varför jag kom hem så tidigt inatt, (kom hem kl 1) och hon tyckte det var tidigt? Suck, vad har hänt med mina föräldrar, dom har ju blivit som mig! Haha. Nej nu tänkte jag hoppa in i duschen, pussar! 

Ovido - Quiz & Flashcards