tastethis

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Louise - 23 augusti 2011 10:30

Tjo tjena hallå! Majs!!!!


Sitter i skolan i biblioteket tillsammans med Bella och Fredrika just nu. Käkar ostfralla och dricker varm choklad ♥ mums mums. Hade nyss spanska och fick reda på att vi ska skriva en jävla uppsats. Värt, för jag är ju så bra på spanska osv. Vet inte riktigt när vi har nästa lektion, men det är ett bra tag kvar iallafall. Tisdagar är värst alltså, vi har typ 3 håltimmar.


Efter lunchen och svenskan ska jag och fredrika brumma till Johannelund och Nya Munken där jag ska säga hejdå till min föredetta klass och lämna in böcker, skåpsnyckel osv. Efter det blir det tillbax till Ekh för Elevens Val, vi ska göra äpplepaj..


Efter skolan ska Fiddelito och jag röra oss hem till mig. Sen kommer även Jess och vi möter upp några bra pojkar tror jag. Hihi! Blir nog bra.


  Slänger in en alltför söt bild på Amanda och mig. Min fina spanska kamrat! Hon är en härlig liten prick.

Ovido - Quiz & Flashcards