tastethis

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Louise - 12 augusti 2011 13:10

Ni kanske trodde att jag var vaken tidigt idag, när det publicerades ett inlägg straxt innan kl 10? Icke sa nicke, det var tidsinställt förstår ni. Jag vaknade nyss hehe! Ni vet ju som sagt vad jag ska göra idag, ska iallafall om några timmar röra mig in mot stan. Nu ska jag laga käk!!! Idag har jag ingen bacon hemma, så jag kör på chicken nuggets + nudlar. Funkar det också! 


Det här är bara så OSS!!!! Hihi  

Av Louise - 12 augusti 2011 09:45

    

Ikväll ska jag och några tjejer ut för att fira att Johanna har fyllt år och att Malin fyller år på Måndag. Ska till Ming Palace tror jag och jag hoppas på att de blir en riktigt rolig kväll, för det förtjänar flickorna! ♥


Men innan dess ska jag hinna med lite annat. Träffa Jess osv.. Anyways, nu vet ni vad som händer. Ha en bra dag, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards