tastethis

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Louise - 2 augusti 2011 14:14

   

Ett gäng fina bilder på mig och min klubba, enjoy... (i brist på annat)  

Av Louise - 2 augusti 2011 14:07

 

Hej där! 

Är hemma en snabbis nu för att hämta badkläder och diverse saker, blir att dra till slussen och ha det mysigt i detta undebrara väder. Pizzan var förresten underbart god och vi fick klubbor med! Söta flickor ska alltid ha klubba.


Igårkväll slutade det med att vi hamnade på fest hemma hos Jocke! Var mycket roligt och jag träffade även lite nytt folk, det är alltid supernice. Jag var hemma tidigt, runt 12 någon gång. Medan Jess och Fedde somnade typ kl 5 imorse och ringer och väcker MIG? Det går liksom inte ihop sig.


Btw. Jag såg nyss världens största gräshoppa i mitt uterum. Random.


PUSS!

Av Louise - 2 augusti 2011 12:27

Drar och käkar pizza till frukost med två av mina favvos! Underbart. Puss

 

Av Louise - 2 augusti 2011 01:18

Jag mår så jävla bra. Jag är så himla glad över att jag är jag (nja okej, mestadels iallafall) och över att mitt liv är som det är. Jag är stolt över mig själv, stolt över att jag klarar mig. För det är inte alltid lätt. Men jag står upp och kämpar. Jag klarar mig faktiskt själv, det är jag 100% säker på. Visst skulle det vara svårare utan vänner & familj, men jag skulle ändå klara mig. Efter allting som jag har gått igenom har jag blivit en stark person. Jag tar inte skit, jag skiter fullständigt i falska människor och håller hårt i dom äkta! I'll be fine.


Jag behöver inte dig. Jag saknar det inte ens, för jag mår så mycket bättre nu. Ni kan ha ert lilla roliga, så ska jag leva mitt liv så som jag själv vill. Jag har insett det nu, att vissa människor mår man helt enkelt bättre utan. Och det är så jävla underskattat.. från och med nu, ska jag skita i alla som får mig att må dåligt. För livet blir enklare och roligare. Iallafall. Ville bara att ni skulle veta, att jag mår skitbra alltså. Bättre än någonsin. Utan er.

Ovido - Quiz & Flashcards