tastethis

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Louise - 22 augusti 2011 18:55

Hej där!


Idag är jag riktigt trött sen gårdagen. Var en lång dag på Liseberg och vi hann åka det mesta. Även den nya attraktionen, Atmosphere. Den var ganska rolig, dock inte så läskig som jag hade förväntat mig. Kom hem kl 12 igårkväll och somnade på dirren, var supertrött! 


Idag hade jag som tur var lite sovmorgon och sedan väntade en lång dag i skolan. Hände det något speciellt? Mja, träffade lite fler nya lärare och blev uppflyttad till den bästa (!!) mattegruppen. Känns ju lagom bra, då jag suger på matte. Vi får se hur det går helt enkelt. Dessutom fick jag träffa pluttisen Maggan som varit i Spanien en hel vecka. Fick ett fint armband av henne, tack hjärtat!!


I eftermiddag har jag bara varit hemma och typ kollat GG. Orkade inte hitta på något! Snart blir det käk och sedan ska jag ut tillsammans med Jess & Maja. Blir att köpa lite godis och bara chilla. Kan behöva det ibland.


Ps. Stort tack till min bästis Fredrika! Vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är underbar och verkligen en på miljonen. Jag älskar dig massvis! ♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards