tastethis

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Louise - 17 augusti 2011 15:45

 

Hej på er!


Jag har nyss ätit frukost/lunch, bestående av nudlar och bacon. Mums. Nu ligger jag i soffan och plöjer GG avsnitt. Ska ta mig en dusch snart tror jag!


Igår spenderade jag dagen med Fedde, bara chillade. På kvällen åkte jag hem till Fredrika och vi gick ut och träffade Alex. Satt och snackade om allt som har hänt osv.. det var skönt.


Ikväll rullar min pette in här, hon sover här. Imorgon blir vi klasskamrater, yey!! Vi ska ju till Brevik imorgon och ska befinna oss i skolan straxt efter 8, lycka till ass. Jag sov fan till klockan 2 idag liksom! Omg. Nej men jag längtar faktiskt till imorgon, blir säkert skitbra! Puss

Av Louise - 17 augusti 2011 15:00

  Kommer ner till köket och hittar en ny FRIDA tidning... yessss!! Nu lär jag vara upptagen ett tag, bloggar senare, puss

Av Louise - 17 augusti 2011 14:31

Har inte hunnit berätta så mycket om Keep it Loud! Här är ungefär alla bilder som blev tagna under kvällen, eller haha typ. Bilderna har jag snott från Jess, som förmodligen har snott dom från någon annan haha! Vi träffades först hemma hos Jessica, 6 tjejer. Det var jag, Jess, Fredrika, Maja, Elin och Filippa. Där var vi ett bra tag sen hoppade alla på bussen till stan.


Jess, Filippa och Elin åkte vidare till Filippa för att fixa lite grejer. Jag, Fedde och Maja gick till Festivalen som var i full gång. Träffade massor trevligt folk! Avslutade kvällen på Mc´donalds, sen fick jag skjuts hem av Henkes pappa. Tack!


 

Fredrika, Maja, Jag, Filippa och Jessica

 

Fail bild på hög nivå. Fredrika, Maja, Jag, Jess och Filippa

 

Maja, Jag, Jess och Filippa






  Filippa och Jess

Ovido - Quiz & Flashcards