tastethis

Alla inlägg den 25 augusti 2011

-

Av Louise - 25 augusti 2011 23:45

Ikväll somnar jag med ett leénde på läpparna.

Av Louise - 25 augusti 2011 23:40

Ni kan väl klura på den här tills vi hörs nästa gång.

(Ordspråket betyder väldigt mycket för mig)  


Godnatt folks.

Av Louise - 25 augusti 2011 19:02

Tjena!! 


Tack min älskade vän Jessica för inlägget nedan. Du är sjukt bra du också min vän, säger det alltför sällan. Men du ska veta att jag uppskattar dig så himla mycket och älskar dig något enormt!! Att man kan bli så tajt med någon över en sommar trodde jag var omöjligt. Men tillsammans med dig är allt möjligt!!! (Bara så alla vet, Jessica är en sjukt bra vän. Hon ställer upp no matter what, helt sjukt underbar.) Puss gumman!


Har precis kommit hem från stan nu. Har köpt min älskade lilla skinnjacka som jag spanade in igår! Med avtagbar pälskrage på, så den funkar året runt! 600 pix på Bikbok. Dock är den totalslut nu! Jaja. Sen var jag inne på Gant och köpte en tröja till Fredrika också! På stan var jag med Maggan & Jess. Vi hann även med och käka lite Ceasar sallad! 


Nu ska pappa snart göra en räkmacka till mig (det är faktiskt min namnsdag) och sen ska jag rulla hem till Hannes och hänga lite med honom! Var ett tag sedan sist. Imorgon har jag jättemysiga planer med Jess & Magda, vi ska åka ut till mitt land och ha det mysigt. På lördag blir det ytterliggare mys med massor bruds hos Feddi! Yey. 

Av Louise - 25 augusti 2011 07:29

ja. till att börja med kanske jag ska ta och tala om vem det är som skriver, right? Det är då en utav Louise favoriter, hoppas jag hehe.. Jaja, Jess här! Hört talas mycket om mig? ;) nejvars skämt osidå.

 

Antingen ska jag ge Louise en rejäl payback från när hon&pette gästbloggade i min blogg och avslöjade mina mörka sidor. Eller så ska jag berätta för er vilken fin och underbar person Louise faktiskt är!


Kan ju börja med att berätta att mitt första intryck om tjejen var "nej hon verkar så kaxig på något sätt..." SÅ FEL! louise är världens snällaste. Hon kan säkert bli kaxig om någon skulle vara kaxig mot henne osv. Men hon skulle aldrig göra en fluga förnäm. Hon är vad jag iallafall tycker att hon verkar vara, pålitligt. Och det är bland det viktigaste. Att man kan lita på sina vänner. Hon är underbar på alla sätt och vis. Iallafall.

 

hon är jäkligt snygg, näst intill perfekt. Hon är perfekt!? Hon älskar mat precis som jag så det är tummen upp på det! Hon är snäll, omtänksam. Ja aså tänk er en person som ALLTID finns där. ALLTID ställer upp för er och ALLTID undviker att bråka med dig. SÅ är Louise. En perfekt vän. En på miljonen skulle jag vilja säga. Älskar dig hjärtat!

 

Attans så bra ord hon fick efter den jävla kritiken hon gav mig nudå.

BUT I'LL RETURN BITCHES!! och då jävlar ska jag hämnas.... eeeehe, eller..?

//LOVE JESS

 


Ovido - Quiz & Flashcards