tastethis

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Louise - 19 augusti 2011 20:21

Godkväll!


Fredag och det är ju bara underbart. Har varit en rätt rolig dag i skolan ändå, träffat många nya lärare. Det känns som om jag har gått i klassen i mycket mer än bara två dagar! Det är jättekul! Alla är jättesnälla och så och jag tror att jag kommer trivas jättebra. 


Jag tror dock att vädergudarna inte är på lika bra humör som jag idag, för det har öst ner med regn nästan hela dagen. Helt sjuuukt! Därför blev partajandet lite halvt inställt. Skulle hängt med samma bruds som förra helgen, men vi ställde in det. Nu vill iallafall Jessica och Fredrika åka in till stan för att kolla läget och så bara och jag är på. För dom som inte vet är det Rix Fm festival + stadsfest ikväll!


Annars då? Jo min moppe är cp cp! Kraschade in i en bom idag, så kåpan där framme är sönder. Pappa skulle fixa det.. alltså, klarar inte av moppen. Det var inte mitt fel.. moppen dog och när jag startade så funkade inte bromsen?! Livsfarligt ju. Nej nu måste jag skynda mig, bussen går om en halvtimme. Kram


   Jag & Jess ♥

Ovido - Quiz & Flashcards