tastethis

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Louise - 11 augusti 2011 23:56

Jag och mitt älskade mongo!  


Efter att ha chillpillat lite hemma hos Jess drog vi hem till Elliot. Där befann sig Fegge, Flink, Robin, Emil, Måns, Järvå & Jakob. Vi började se på film och snart drog mina brudar ut. Så då satt jag där med 8 killar, moget sällskap vill jag lova! När girlsen kom tillbaka började dom flesta killarna dra sig hemåt, likaså Maja. Då va det jag, Elliot, Måns och Jess kvar. Skjutsade hem henne nyss och nu är även jag hemma. Kul kväll faktiskt. Nu blir det GG + säng! Godnatt.

Av Louise - 11 augusti 2011 19:58

Hemkommen från jobbet nu och har även slängt i mig lite käk. Nu ska jag hoppa i myskläderna och bege mig till Jess där även Maja befinner sig. Blir kanske en film, eller kanske träffa några dudes. Iallafall allmänt lugn kväll, det gillar jag. Vi får höras imorgon eller något, ha det bäst! Puss ♥

   

Tre bilder som jag har tagit med min "egokamera" i mobilen! ;)

Av Louise - 11 augusti 2011 13:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise - 11 augusti 2011 13:12

Goddag. 


Just nu mår jag något bättre. Alltså några snäpp närmare mänsklig. Snart ska jag åka och jobba, så det är väl positivt då.. hehe. Har legat i sängen och kollat lite GG. Igår var faktiskt väldigt roligt! Vill bara tacka tjejerna, Jess, Fedde, Maja & Emelie för en jättebra kväll! Sen alla andra också förstås. Ikväll kanske jag ska träffa Sara, men vet inte riktigt hur det blir än, är ju laaagom seg just nu iallafall.


Ni får ha det så jättebra! Pussar

Hej

Av Louise - 11 augusti 2011 11:02

Jag är ännu inte bloggklar. Har duschat så nu är jag halvt mänsklig igen, ska äta lite så får vi se om jag återgår till människa.

Peace out!

Ovido - Quiz & Flashcards