tastethis

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Louise - 29 augusti 2011 23:18

They all say that you're no good for me

  But I'm too close to turn around

I'll show them they don't know anything

    I think I've got you figured out


 

Av Louise - 29 augusti 2011 22:41

Hello hej hejsan tjo tjena tja!


Hemkommen från en kvällspromenix nyss. Mötte upp Jessica och satte oss och snackade lite. (Ni anar inte hur mycket som händer under 3 timmar, massor att prata om). Sen joinade även Fredrika & Amanda dom söta pluttarna. Blev mycket prat och mys! Puss. Nu ska jag duscha och sedan väntar sängen, muah!


Älskar er flickor! Ni är underbara.  

Av Louise - 29 augusti 2011 18:38

Dagens lunch. Uppskattar moppi mycket just nu! 

Av Louise - 29 augusti 2011 18:32

Godkväll!


Jag kom nyss hem från staden. Åkte dit efter skolan med Jess och Maggi. Blev en bra stund på Mc då regnet tyckte det var kul att vräka ner. Usch, totalt genomblöt blev jag! Nu är jag iallafall hemma och ska spela The Sims. Det är så jävla underskattat, eller hur Jess? Ja fyfan, nu ska jag spela lite. Sen blir det käk och kanske möjligtvis lite plugg också. Om jag orkar. Nej vi hörs hörrni, puss!


If you wanna play, you have to play it by the rules

Ovido - Quiz & Flashcards