tastethis

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Louise - 7 augusti 2011 21:36

Hej. Eftersom Louise är min andra halva,min bästavän så hade Jag tänkt att kläcka några sanningar...

1. Hon har ett stört behov av att äta ostbågar, då menar Jag så stort så att det är obegripligt.

2. Hon tycker det är roligt att sminka andra,även sig själv,det är en hobby som hon faktiskt är riktigt grym på.

3. Precis som Jag så får hon panik när hon inte vet vad hon ska ha på sig,då träder en bitterfitta fram,en envis jävel som inte lämnar huset för hon är nöjd.

4. Hon är aldrig väsklös, vilket innebär att hon jämt,vart hon än går, bär på en väska.

5. Hon kan bära lösnaglar,hon kan strosa på stan och vara sådär tjejig som man bara kan bli,medan hon kan sysselsätta sig som en man och vara ruggigt äcklig också.


Där har ni fem. Kommer fler en annan dag. Du är mitt allt Louise Ellinor Ericson, min bästavän, fullkomligt oslagbar.

Av Louise - 7 augusti 2011 18:33

Söndagkväll, men vad gör det? 


Det är ju fortfarande sommarlov, tack gode gud för det. Är inte riktigt redo för att börja skolan igen än. Nu är min lilla Jess hemma från sitt land, så ska hänga med henne och maggis ikväll. Vi skulle nog iväg tror jag.. ;)


Vi får höras! / Louise  Bild från tidigare i veckan.

Av Louise - 7 augusti 2011 13:55

Hej där!


Har inte blivit mycket bloggande det senaste dygnet! Igår spenderades hela dagen hos morfar, med god mat, mysigt sällskap och en härlig femkamp. Jag & min lagkamrat Johan vann inte, men vi kom faktiskt 4a! Hehe, av 7 lag. Det var iallafall riktigt roligt och det är det viktigaste. När jag kom hem igårkväll var jag bara hemma och vände, sen åkte jag till maggan.


Magda och jag somnade ganska tidigt, det var faktiskt skönt! Vaknade i hennes sköna säng imorse och låg och snackade + åt daimtårta. Yummie! Sen åkte jag hemåt och nu har jag nyss käkat lunch med hela familjen. Ska bara lägga mig i sängen och se en bra film eller liknande, vädret tillåter faktiskt lite mys!


Hejdå!


Bild på maggan & jag från Tyskland ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards