tastethis

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Louise - 24 augusti 2011 22:13

Hej. Orkar inte blogga är inte på humör! Men en snabb update av dagen: Skolan började halv 9. Skolan rulla på, åt pommes med jess, magda och fedde på lunchen. Efter skolan drog jag och Fedde hem och sedan till stan och mötte upp Jess, Magda och Maja. Vi gick runt lite, jag shoppade och sen fikade vi på espresso house. Köpte ett par jeans, en blus och en halsduk. Sen drog jag M & J till Ikano för att fixa en grej. Käkade korv. Åkte hem. Åt lite snabbt, bytte om och gick ut och mötte Natalie. Var evigheter sen sist så det fanns mycket att prata om. Mysigt!  Nu är jag hemma, har pluggat osv. Borde duscha men jag är för trött, gör det imornbitti. 


Puss & Godnatt! 


Fina Maja & Jess idag på Espresso!  

Ovido - Quiz & Flashcards