tastethis

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Louise - 30 augusti 2011 23:54

Det här är så JAG!!!  


"Skrattar så mycket, inget ljud kommer ut,

så du sitter där och klappar som en efterbliven säl"

Av Louise - 30 augusti 2011 21:53




Blev en kortis promenad ikväll. Johanna & Ellen var med en stund också. Najs najs! Nu sitter jag här i morgonrocken och tänkte kolla lite på spanskan (har inte hunnit det än... hehe) innan jag ska sova. Blir perfekt! Vi hörs imorgon people, ok? Godnatt!

  Riktigt gammal bild. Kort hår!!!

Av Louise - 30 augusti 2011 20:52

Det skulle inte sitta helt fel att vara i solen och vid havet i Grekland just nu!


Drar mig ut för en promenix med J nu. (Dessa promenader jag brukar skriva om brukar oftast innebära att vi går ut och sätter oss någonstans och pratar). Iallafall. Vi hörs sen, ciao!


Av Louise - 30 augusti 2011 19:24

  Pic: we♥it


Sitter och kollar lite inspirr bilder.. älskar verkligen bilder som dessa! Skitfina och coola. Jag sitter även och installerar lite the sims, som jag fick låna av Jess. Hehe.. svängde förbi där på hemvägen och hämtade dom! Hon & jag har blivit största the sims nördarna. Äter även gurka & dipp, mums. Ska plugga lite spanska också. Nej nu är the sims klart, dags o spela! Kyss

Av Louise - 30 augusti 2011 16:52

Hej där! Just nu sitter jag lite halvblöt hemma hos Fredrika i hennes soffa och lyssnar på lite musik och snackar. Regnat bara öser ner ute och man undrar ju var fan solen har tagit vägen. Har inte sett till den på  flera dagar!


Snart ska jag dra mig hemåt för att plugga lite och Feddi ska träffa John. Ska skriva en dum spanska uppsats imorn och på fredag. Usch vad svårt!! Kommer inte gå bra, men man får väl hoppas på det bästa. Annars då? Jo skolan var helt ok, trots en himla massa regn. Känner att jag verkligen har kommit in i det här med skolan nu, om det är negativt eller postivt vet jag inte, haha. Vi hörs när jag är hemma, puss!


Pic: we♥it


Av Louise - 30 augusti 2011 00:08

Jag. Är. Död.

(För dom som inte fattar så är min spotify tid slut)


Tur att man har ett till konto, jarrråååå!!! 

 
Ovido - Quiz & Flashcards