tastethis

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Louise - 3 september 2011 17:46

Hej där!!


Nu sitter jag här i handduken, fräsch efter en dusch!! Måste skynda mig o fixa mig, ska vara hos farfar kl halv 7!  Kvällen spenderas sedan med Amanda och kanske Oscar? Får se. Vi hörs, puss!


Amanda och jag  

Av Louise - 3 september 2011 17:09

...jag har gymmat. Tro det eller ej. Känner mig typ on top of the world! Berättar mer sen, för nu ska jag slänga mig in i duschen.

Av Louise - 3 september 2011 12:27

Goddag!


Idag är jag på bra humör. Blev en trevlig kväll igår tillsammans med kompisarna. Vi drog ut och träffade lite grabbs, drog hem till Marcus och hade det lite mysigt. Sen drog jag, Amanda, Ellen och Feddi hem till Feddi och sov. Jag vaknade idag kl 8 och såg Amandas rumpa rakt i nyllet, tack fisen ♥ Då kunde jag inte somna om. Väckte Amanda och Ellen, sen såg vi på American Pie. Ingen vågade väcka Feddi (hon blir så arg hehe) men det gjorde vi först när vi skulle åka. Åkte vid 11 cirkus.


Nu är jag hemma och sitter och väntar på att mamma ska rulla in från landet, laga lite mat och sedan kanske vi skulle ut och springa. Får se hur det blir med det. Haha. 


Ikväll ska vi till farfar & Laila för att fira Laila. Blir nog mysigt, var länge sedan jag träffade dom. Efter det ska jag iväg med polarna tror jag, kanske blir ferre. Frågan är ju bara vart?!! PoPpIs. Haha eller. Jaja, vi hörs, pussar!


Jag älskar dig min fina vän!  

Av Louise - 3 september 2011 12:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards