tastethis

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Louise - 6 september 2011 22:32

Tjenaaa!


Sitter hemma hos mig tillsammans med Jessica just nu. Och hur kommer det sig då? Jag var ju hemma hos Astrid. Vi bara babblade på i några timmar, har jämt så mycket att prata om då vi ses alltför sällan. Sen åt vi lite också och jag brummade hemåt. På hemvägen stannade jag för att köpa chirre & cola, mums. Då ringde Jess och frågade om vi skulle dra till gårn en stund, så då drog jag direkt till henne och hämtade upp henne.


På gårn träffade vi lite folk, åt bullar och kollade på idol. Drog sedan hem till Jess och hämtade lite grejer och nu är vi hemma hos mig. Jessica ska sova här inatt, vi börjar skolan samtidigt imorgon så aaa! Haha hon frågade nyss typ "Lollo när brukar du gå och lägga dig egentligen..?" Jag ba "Öh typ 12, dårå?" Hon ba "Jaha, jag brukar gå och lägga mig typ nu.." Hahaha stackarn. Hon är trött så ska väl typ slänga på en film eller liknande, puss!


 

Av Louise - 6 september 2011 22:12

1. Chips. Haha det första som ploppade upp i mitt huvud, bara för att Jessica sitter och smaskar 5 cm från mitt öra!! Haha men chips är fan livet alltså.. det är svingott. Det är perfeeekt en filmkväll och det kan verkligen göra dåliga dagar 1000 gånger bättre. Så helt enkelt. Chips är bäst.


2. Jag gillar Jessica. Bara för att hon sa det. Nej men helt ärligt, hon är skitbra den cp tjejen! Hon är perfekt. Även om jag hatar henne ibland så älskar jag henne alltid innerst inne. Hon är som en syster! Vi bråkar och tjafsar som småbarn men blir sams lika snabbt!


3. Musik!! Det är något jag verkligen inte kan leva utan.. bra tidsfördriv, peppande eller bara för att bli på bättre humör! Jag har 3 spotifykonton, vilket blir 50 timmar i månaden och det använder jag.. ooops. Haha!


4. Jag gillar min nya klass. Trivs skitbra med allihopa och det känns verkligen inte som om jag bara känt vissa i några veckor. Man blir på mycket bättre humör när man trivs i skolan.


5. Jag gillar djur.. aaa jag vet, jävligt random. Men jag älskar typ, hundar, katter, hästar, kaniner, hamstrar och allt sånt där! Dom är så underbara. Och det är verkligen sant att djuren kan va människans bästavän. Eller hunden eller hur det är, haha.

Av Louise - 6 september 2011 16:33

Hej där!


Sitter hemma hos mig nu, kom nyss hem från skolan. Jimmy ligger i min säng just nu och katar den jäveln, fett jobbig. Annars då? Jo snart ska jag köra ut Jimmy idioten och åka hem till Astrid. Hon är så jävla saknad!!!!!


Vi får höras när  jag kommer hem, ska jaga bort Jimmyponken nu! Puss


Jag och Jimmyponkish

Av Louise - 6 september 2011 16:27

Jag vet inte om ni kommer ihåg det här, men i somras så fick jag en del uppkäftiga kommentarer i min blogg. Jag sparar alltid IP-adresser när något sådant händer och jag har även ganska bra koll på vem det är som har skrivit detta. Nu har jag fått en kommentar om hur jag gör mina lösenords-inlägg.. och först tänkte jag svara, tills jag kände igen IP numret. 





     


Så ena sekunden ska du kata och skriva jobbiga saker i min blogg och sen ska du ha hjälp?! Alltså va? Nej hörredu, det där får du faktiskt ta och lista ut själv för jag har absolut ingen lust att hjälpa dig. Peace!


Ovido - Quiz & Flashcards