tastethis

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Louise - 26 september 2011 22:44

Nu är jag hemma efter mysigt prat med  Johanna. ♥ Behövdes verkligen. Hon är för bra den tjejen! Marcus kom även och gjorde oss sällskap en stund, likaså Majsan. Majsan och jag ska leka imorgon, woop woop!


Har precis duschat och nu blir det något avsnitt av One Tree Hill innan sängen väntar. Ha det bäst, kramar!


Jag & Natalie, från förra veckan. Woop woop ♥

Av Louise - 26 september 2011 18:59

Nu väntas en räkmacka straxt i köket, mums! Sen ska jag ut och träffa lilla Johanna en stund, saknar henne som in i bomben! Kommer ihåg då vi brukade prata varje dag, goda tider det.


Under eftermiddagen har jag hunnit med att käka lite nudlar, reta syrran lite när hon försökte plugga och en promenix på en timme med Natalie min fina. Japp. Ett samtal med Marcus & ett med Jess har också hunnits med. Nu är det käk! Puss


  

Gammal bild på det!

Av Louise - 26 september 2011 18:26


Älskling vänta, får jag bara sitta brevid dig?


Det var han som ville kyssa mig

Av Louise - 26 september 2011 16:51

Håll ut,va stark. Så stark som Jag vet att bara du kan vara. Jag kommer alltid vara vid din sida,det kommer alltid att vara vi två. Men då kanske man undrar varför det ibland bara är två fotspår på gatan,i gräset,eller i sanden,det är då Jag bär dig,eller du bär mig. Jag älskade dig då, Jag älskar dig nu och Jag kommer föralltid att älska dig. Du är det finaste Jag har. Min lola, det får bli lola junior eftersom din kära mor är the real deal. Nothing compares to you.



/ Astrid




Av Louise - 26 september 2011 08:49

Har ju tvekat lite på om jag skulle till skolan idag eller inte. Men efter att ha suttit hemma själv hela dagen igår och grubblat, bestämmer jag mig för att det är lika bra. Går dit och ser hur jag mår liksom. Ha en bra dag, kram


  

Ovido - Quiz & Flashcards