tastethis

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Louise - 21 september 2011 22:10

Godkväll!


Idag har jag hunnit med riktigt mycket. Efter skolan åkte jag hem till mig med Marcus och vi satt och pluggade som idioter. Satt även och snackade lite om att vi vill ha snö & åka skidor, mwahhh va underbart de skulle va. Sen drog han och jag fixade mig lite och åkte in till stan med syrran och mötte upp våra kusiner Sofia & Jocke. Var meningen att vi skulle ses alla kusiner (typ) men alla kunde inte osv.. så det blev vi fyra! Käk på Steve's, mums. 


Sen fick vi skjuts hem av Jocke och jag skypade lite med Feddi. Sen ringde wigge och jag drog ut och träffade henne. Nu har vi suttit och snackat i en timme o lite till i våran tunnel. Snackat om allt som vi brukar, tagit igen allting. Vi brukade ju ses en timme varje kväll sådär.. men det hinner vi inte längre :P


Gjorde nyss min hemmagorda choklad. Supergod! (Varm mjölk, supervarm, helst kokad, + lite vatten + lite kakao + lite oboypulver. Blanda noga, se till att det inte blir några kakao klumpar, det är inte gott!)  

Av Louise - 21 september 2011 20:18

Samtal med Jessica:


J: När ska vi mötas där då?

L: Hm, typ kvart i. Jag ska prata med Fredrika först.

J: Aha.. ska jag komma tio i eller kvart i då lollo? ;)

L: Hehe... jag håller dig uppdaterad!


Vadå jag, känd för att komma försent till allt?!

Ovido - Quiz & Flashcards