tastethis

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Louise - 4 september 2011 22:21

Foten dunkar och skrapsåren svider. Aldrig igen! Pulsen ligger förresten fortfarande på 150!! Helt skakis.  Jävla cp idioter som ska hålla på att tuta. Jag ska lägga mig i sängen och deppa.

Av Louise - 4 september 2011 13:17

Hallå där!


En trött Fredrika ringde mig och frågade om hon fick komma, självklart fick hon det! 20 minuter senare står hon utanför mitt hus, bakis som ett jävla aaas.. haha kul tjeja de dära! Blir väl att umgås lite med henne i eftermiddag. Hon hade ingen lust att åka hem haha. Hon & Jess var i stan hos Filippa på fest igår. Dom ville att jag skulle hänga med men jag hade absolut inte lust för sådant. Louise ♥ hemmakvällar! Vi hörs latero, puss


Av Louise - 4 september 2011 11:43

Bjuder på en gammal goding, Astrid & jag  


Godmorgon! 


Amanda har nu rullat hemåt, hon skulle ha lunchgäster. Mysig natt tillsammans med bruden, dock hade jag varit cp. Gjort saker i sömnen typ? Antar att jag hade för mycket att tänka på, hihi. Nu är det iallafall förmiddag och solen skiner. Ska ta och äta lite lunch snart, syrran fixar vet ni.


Idag ska jag kanske hänga med Astrid, om det hinns med. Hon är i Norrköping nu och hon skulle höra av sig när hon kom hem. Får se om vi hinner ses en stund då. Annars ska jag bara vara hemma och njuta av att det är söndag, kanske ta en springtur. Har sovmorgon imorn och det uppskattas till tusen!!


Vi hörs, pussar

Av Louise - 4 september 2011 10:49



 

Min bästa killkompis? Jadu, om jag ändå visste det. Jag har supermånga fina killkompisar, kan nog inte välja en. Jag har alltid kommit mycket bra överens med killar och umgås därför mycket med killar. Skulle kunna göra vad som helst för att ha en bror!! Verkar så himla roligt.. inte för att syrran inte är rolig också, hehe, det är du sis =)  

Av Louise - 4 september 2011 00:16

Hej!! Var mysigt hemma hos farfar & Laila, vi åt god mat och umgicks. Jag åkte sedan långt ut åt helvete för att hämta Amanda aka lantisen, haha. Hittade ju knappt. Sen åkte vi hem till mig och fixade lite grejer. Sen ut och träffa Oscar, Robin, Felix och Fegge. Det var kul hehe. Nu är Mandi och jag hemma och ser på film, Step up 2 the streets. Grym film!! Hehe, vi får höras imorgon, ska joina Amanda i sängen nu. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards