tastethis

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Louise - 11 september 2011 20:54

Sitter och leker med flugan som vandrar omkring på min datorskärm genom att klicka med musen på den och irritera den. Är helt slut men ska försökta förflytta mig till duschen.


Efter träningspasset på F&S har jag konstaterat att människor som är 40+ har jävliga muskler alltså. Shiiit. Är det inte i min ålder som man ska va i toppform? Då vill jag inte ens veta hur jag kommer va när jag är 40+

Av Louise - 11 september 2011 18:08

Heeeeey.. nu ska jag åka och träna med mamma + Jessica! Har nyss ätit god rabarberpaj som mamma bakade, så vi får se hur det går.. haha! Uppdaterar när jag är hemma. Då ska det bli lite plugg också. Puss!


       

Hey Ho, Let's Go

Av Louise - 11 september 2011 15:31

   



       

  


Gud vad jag saknar allt det här.. allt bara försvinner så fort skolan börjar. Sommaren 2011 kommer att vara ett minne för livet. Tack alla underbara människor som gjorde min sommar ♥

Av Louise - 11 september 2011 15:09

Hey sunshines!


Vi har vi ätit lunch och ligger o tjockar oss. Eller Fredrika gör. Hon kollar klart på Titanic som vi såg inatt. Jag ska plugga lite tror jag... aaa behöver fan det!


Ikväll ska jag åka och träna tillsammans med mamma. Vi ska på ett träningspass på F&S, det var skitlänge sen jag gick på det så det ska bli kul! Blir även mammas första gång, så jag får lära henne lite. (Om jag ens kommer ihåg något). Jessi kanske skulle hänga på också! Inte för att hon behöver träna, hon har ju spelat cup hela helgen. Därför ni inte hört hennes namn nämnas alltför ofta! Hehe, vi hörs. Puss


Bild från Grekland. Jag vet att jag tjatar, men jag saknar värmen!  

Av Louise - 11 september 2011 09:45

Eftersom jag älskar musik så slänger jag in fem favoritlåtar + fem favoritartister! Bara så ni vet så har jag så random musiksmak  som man kan ha. Jag lyssnar på allt ifrån pop, ballader, rock, till reggie och punk. Så ja. Det beror helt på, kan bli helt kär i en artist eller en låt, men that's it. 


Låtar:

1. Breakeven - The Script

2. Born this way - Ulrik Munther

3. Next to you - Chris Brown feat. Justin Bieber

4. Eternal flame - Atomic Kitten

5. The first cut is the deepest - Sheryl Crow


Artister: 

1. Avril Lavigne 

2. Tomas Ledin 

3. Ulrik Munther 

4. Kapten Röd 

5. David Guetta 


Avril Lavigne, världens bästa artist!   








Av Louise - 11 september 2011 04:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards