tastethis

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Louise - 30 september 2011 19:18

Tjo! Jag är så jävla besviken just nu. På människor, vänner, idioter. Japp. Livet är hårt ibland. Men aaaa


Sitter hemma i min säng med Majsan just nu, vi ska äta snart. Min syster + Marcus är och handlar lite käk som vi sedan ska tillaga. Mina päron ska till landet nämligen. Yes. Ska sova hos Maja inatt och vi får se vad kvällen har att erbjuda, kanske ska träffa Oscar o några senare... hmmm. ¨


Men som sagt. Kvällens känsla: fucking besviken.


Vi hörs, puss

   

Av Louise - 30 september 2011 13:52

Haha har käkat kebab nu, mums mums. Nu är alla mina kära vänner påväg till fotbollsplanen som ligger typ 50 m från mitt hus och ska ha orientering. Ellen, Jess & Magda cyklar förbi och skriker "LOLLOOOOO!!!", haha idioter.. fett söta. Här sitter jag och chillar, hehe!! Busigt värre. 


Om cirkus en timme kommer Maja, Ellen och Johanna hit. Najs shit. Jag måste bara hinna fixa mig och lite smått först! Så nu ska jag skynda mig, vi hörs sen. Puss


Magda & Jess i somras när vi var påväg till mitt land! Åååh sakna  

Av Louise - 30 september 2011 12:17

Drar och käkar kebab med pappa och grabbarna!! Haha förjävla härligt gäng, vi hörs sen. Puss

 

*

Av Louise - 30 september 2011 12:04

So I sit and I realise with these

tears falling from my eyes


I gotta change if I wanna
 

keep you forever


Promise that I'm gonna try


 

Av Louise - 30 september 2011 10:05

 

Ingen skola för mig idag inte. Är fett trött och har sjukaste mensvärken. Ligger och myser i sängen, mhihi. I eftermiddag måste jag ta mig upp, ska till stan med Maja och Ellen. Vi hörs, puss

Ovido - Quiz & Flashcards