tastethis

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Louise - 20 september 2011 18:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise - 20 september 2011 17:56



   



Sitter här djupt försjunken i mina fysikböcker. Har suttit här i cirkus 2 timmar nu, herregud. Tog nyss en paus för att blogga lite som ni ser. Har suttit med syrran  mitt i mot mig, förhört henne och diskuterat lite saker. Snart får det här vara nog alltså.


Ska gå och ta en dusch snart, sen äta lite och kanske kila iväg till Jimmy. Blir nog mysigt, vi hörs. 

Av Louise - 20 september 2011 17:42

Mitt jobb då. Eller föredetta. Eller vad säger man? Jobbade iallafall i Gamla Linköping i sommar. På friluftsteatern, där jag stod och servade kakor, kaffe, godis och korv i kiosken. Japp.


En hemlighet då: Jo, varje gång när vi skulle stänga kiosken (det gör man från insidan) så hade vi hänglås för att stänga kioskluckan och dörren och så. Då låste vi inte dom. Nej, vi satte bara i hänglåsen så att det såg låst ut. Men hade man velat hade man kunnat ta sig in där och frossa i allt godis, dricka osv. Nu är tyvärr kiosken tömd, så tyvärr, det är försent nu (för dom som funderade på detta alltså). 

Av Louise - 20 september 2011 17:24

Jag har 3 vänner som jag anser är mina bästavänner. (Nu snackar vi tjejer här, har ett par himla bra boys på lager också). Fredrika, Jessica och Astrid är dom som känner mig bäst och som jag vänder mig till när jag har problem. Så jag skriver om alla dom, vill inte att någon ska känna sig mindre värd 


Fredrika: Den finaste egenskapen hos Fredrika är att hon alltid finns där. Hon märker direkt om något är fel. Och ibland kan det vara himla skönt om någon frågar hur man mår eller hur det är. Dessutom är hon en höjdare på att lyssna på mitt orimmliga babbel som jag utsätter henne för dag efter dag. Tack!!


Jessica: Det finaste med Jessica är att hon har två sidor. Hon kan vara superrolig, supersarkastisk och bara allmänt oseriös. Men samtidigt, när det behövs, kan hon även vara seriös. Hon kan sitta och fundera över meningen med livet och alla möjliga djupa saker. Det är skönt. Men ibland önskar man nästan att man hade en fjärrkontroll till dom där sidorna. Hihi!


Astrid: Astrids finaste egenskap är hennes lättsamhet och hennes förmåga att stödja mig som ingen annan och dra upp mig ur skiten. Det är inte lätt när det är svårt som man brukar säga, men med Astrid är det de. Med lättsamhet så menar jag att hon är den som säger "det löser sig", eller "det blir bättre imorgon". Och med henne så stämmer det verkligen. 

Av Louise - 20 september 2011 12:23

   


Hej!


Sitter hemma med Maja och Feddi nu, vi ska snart dra vidare till Vidingsjö för lite skoljogg. Kul skit!!!! Eller. Nej men det är sånt som måste göras.  Vi hörs i eftermiddag, pussar 

Ovido - Quiz & Flashcards