tastethis

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Louise - 14 september 2011 23:41



Sitter och snackar med Victor från min förra klass.. fyfan vad galet mycket jag saknar honom. Och Henrik. Och Hampus. Mina guldklimpar! Att få höra saker som "önskar att det fanns fler som du i världen", "saknar att kunna prata med dig och vara mig själv".. det får mig faktiskt att fälla en tår eller två. För jag saknar det också. Att ha dom där brorsorna som man kan prata med om allt och inget, att träffa dom varje dag. Finns inga som ni och ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Kanske låter jävligt blödigt och överdrivet men det stämmer fan.

  Victor, jag och Henke


Av Louise - 14 september 2011 23:04

Hej! Oscar har precis åkt hem. Vi har bara legat och snackat och myst hela kvällen, myyys.. enda anledningen till att han kunde träffa mig på en vardag var ju för att han är misslyckad och typ bröt handleden/tummen eller något liknande, han har ett stort fett gips på armen. Annars tränar han ju varje dag, men nu får han inte träna på tvååå veckor, haha.. han har panik typ. Nej nu måste jag göra min engelska läxa supersnabbt och sedan sova! Godnatt.



Feddi, jag och Amanda i skolan.

Av Louise - 14 september 2011 21:45

 

Min frida tidning kom idag! Tror det är min sista på min prenumeration, fett tråkigt.. blir perfekt kvällsläsning! Bara sitta och bläddra lite, älskart!

Av Louise - 14 september 2011 18:26

 



Dagens frisyr tillägnar jag Bella! Var lite sugen på att ha en fläta och Bella är verkligen GRYM på flätor, så hon gjorde en inbakad längs med hela huvudet. Blev faktiskt helt ok!


När jag stod i korridoren i skolan kände jag helt plötsligt en hand på mitt huvud och när jag vänder mig om står det en okänd lärare där och berömmer mitt hår. Haha, det var faktiskt lite smått kul!  :D

Av Louise - 14 september 2011 18:15

Amanda, Jessica och Jag på EH


Amanda, Jessica och Fredrika. Ni är mina närmaste änglar. Ni betyder skitmycket och det hoppas jag att ni vet. Förstår om ni tröttnar eller blir irriterade på mig när vi träffas varje dag (nästan) och umgås jämt, men det kan jag leva med. Ni är som 3 av mina låtsassystrar, bäst pluttisar! 

Av Louise - 14 september 2011 18:11


En gryyyym jävla låt. Så himla fin. Drooog! ♥

Av Louise - 14 september 2011 18:03


     

Heeeej tjobre!!!!


Idag är jag på bra humör igen, hihi. Men iallafall. Slutade skolan tidigt idag vilket var väldigt skönt. Då drog jag och mina absoluta favoriter ner till stan. Jag, Fredrika, Amanda och Jessica. Blev lite fönstershoppande (inga pengar..) och en 

god fika på Espresso House. Nu har jag precis kommit hem och ska fixa lite småsaker, sen ska jag träffa Oscar, woop woop! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards