tastethis

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Louise - 15 september 2011 22:18





Godnatt fuckers    

Av Louise - 15 september 2011 21:43

Grymt grymt bra låt. Får bli dagens då! Får humöret på topp alltså. :D

Av Louise - 15 september 2011 20:55

Jaha.. det här var svårt alltså. Vet inte riktigt vad jag ska berätta eftersom jag är så pass öppen och brukar berätta det mesta. Men något nytt alltså?


Dom flesta tror att dom känner mig. Men dom har verkligen ingen aning. Det är inte många som jag har berättat precis allt jag tycker och tänker för. Jag är öppen om vad jag gör, säger osv. Men när det kommer till mina åsikter och tankar, är jag lite försiktigare. Det har helt enkelt blivit så genom åren, eftersom jag har varit med om en del saker. Men ja.


Folk kan tro att dom vet allt om mig,


men egentligen så har dom ingen aning.


Av Louise - 15 september 2011 18:31

 


Drar mig hem till Jimmy nu. Hörs sen, puss

Av Louise - 15 september 2011 17:22



Ska man beskriva min drömkille i utseénde så har vi honom här. Vilken jävla slump att jag hittade honom då.. satt inne på en lite halvstor blogg som jag läser, (juennifer) och så ser jag att detta mirakel är hennes pojkvän!!!! Jag blir ju lagom avundsjuk alltså. Shit!!


Jag vill ha en kille med ett underbart leénde, det där som gör att man bara smälter. Håret ska vara ganska kort och lite stylat. Han ska ha bra klädstil och vara brun också.Dessutom ska han vara lagom biffig. (Checka armarna, rawrr). Amen titta!!!!! FAN VAD SNYGG. JAG DÖR JU. GE MIG.

9b2

Av Louise - 15 september 2011 16:31

Ps. det här är typ bara halva vår klass


Det här är inspelat på vår fysik lektion på förmiddagen idag. Vår lärare försvann i 5 minuter och vi har discoparty barre. Klassen som hade lektion brevid vår, (med fönster mitt i mot) satt och var avundsjuka och skrattade åt oss. Haha alla sprang runt och dansade och sjöng.


Sen såg vi hur vår lärare kom och stängde av musiken, satte och stilla och jobbade. Hon märkte aldrig något, haha

Av Louise - 15 september 2011 16:12

Har precis kommit hem från skolan.Träffade Jimmy på hemvägen, kanske ska träffa honom ikväll, vi får se. Iallafall. Klarade mig igenom engelskan, idrotten och musiken. Det gick rätt fort. Ska visa er en video sen på hur min klass är, vad det är som underhåller mig under dagarna liksom! Hehe. Proppade nyss i mig massor glass med choklad och kolasås, mums! Nu ska jag plugga lite. Yes. Annars då? Nej jag vet inte, planerna för helgen känns lite osäkra.. vi får se. PUSSAR!


 

     

Av Louise - 15 september 2011 11:15



Heheheh.... fint!!  

Ovido - Quiz & Flashcards