tastethis

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Louise - 12 september 2011 22:08

Jag orkar inte skriva den här. Min fantasi är jättedålig idag.. så nej. Tyvärr. Är ledsen trogna bloggläsare, I'll make it up to you!

Av Louise - 12 september 2011 21:03



Sitter och skype:ar tillsammans med Amanda och Fredrika just nu. Vi sitter och förhör varandra på första världskriget. Haha, vi har läxförhör imorgon på det. Så duktiga flickorna sitter och pluggar. Sitter även och äter kex och dricker cider, helt ok sådär på kvällskvisten. Puss!

Av Louise - 12 september 2011 20:11

Godkväll! Nu sitter jag i sängen med datorn i knät och tittar på Idol. Har nyss ätit lite pyttipanna. Satt och bara tryckte i mig mat, haha! Springturen gick helt ok, dock blev jag jättekissnödig och var tvungen att kissa mitt i allt. Säger bara förlåt till den gubben som sprang förbi och var nära på att snubbla och slå ihjäl sig när han såg mig sitta där i skogskanten, hehe.


Nu blir det plugg för hela köret. Puss


     

3 bilder tagna alldeles nyss. Nyduschad tjej o grejer!

Av Louise - 12 september 2011 19:00

Nej nu jävlar ska den här tjockisen ut och springa. Jag bara måste!!! Känner mig som en äcklig fet överviktig tant. Haha så nu väntar spåret på mig. Jessi har åkt hem så hörlurarna och jag tar sällskap. Sen ska jag hem, plugga, kolla idol och skype:a med vännerna. Puss


Mina bästa bästa brorsor de där!  

Av Louise - 12 september 2011 17:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise - 12 september 2011 16:47

Hej kära bloggläsare. What's up yaooo? Jag ligger i sängen just nu med en dator, medan jessica sitter vid min andra dator. Haha kul liv. Direkt när vi kom hem idag gjorde vi nudlar + bacon. MUMS!! Bara för att jämna ut vårat hetsätande så ska vi ut och springa sen. Duktiga flickor!


Idag vaknade jag kl 11. Lagom utvilad, men aaa haha kom typ 2 timmar försent! Inte bra Louise. Men vet inte riktigt varför det blev så, helt ärligt, för jag hade faktiskt satt klockan. Det är det som är så jävla irriterande. Åh. Nej nu ska vi se ett avsnitt av Nikita, puss


Här ligger jag just nu, haha!  

Ovido - Quiz & Flashcards