tastethis

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Louise - 8 september 2011 20:30

   

    


Såhär ser mina ben ut just nu. Fick blåmärkena i moppeolyckan tidigare i veckan. Har haft jätteont och det ser ju bara läskigt ut. I förrgår hittade jag ett blåmärke på bröstet också (skitläskigt, stort som fan), jag måste ha fått styret i bröstet.. dock kände jag inget då, som tur är. Men fy, jag ser ju helt misshandlad ut!! :(

 
Av Louise - 8 september 2011 19:15

Hemma efter springturen! Ska duscha nu, är helt slut... ändå sprang vi inte långt, haha. Men men, något var det iallafall. Sen ska jag käka & fortsätta plugga historia om första världskriget! Kul.. vi hörs, puss!


Bild innan vi sprang. 

Av Louise - 8 september 2011 18:14

Springtur med pappsi står på schemat. Wish me luck!


Min polare Marcus & Jag igår i skolan  

Kul

Av Louise - 8 september 2011 16:19

Pluggar at the moment.  

Av Louise - 8 september 2011 16:13

Dagens horoskop: Du ser inte klart nu. Missförstånd är möjliga när du pratar med släktingar och grannar. Var försiktig..


Kärlek:    

Hälsa:  

Karriär:     

Pengar:   

-

Av Louise - 8 september 2011 14:17

I heard that you settled down, that you found a girl
Guess she gave you things, I didn't give to you 
And honestly, I'm happy for you 


   



Av Louise - 8 september 2011 12:02

Hej!


Har åkt hem från skolan nu, för att den här dagen suuuger fett hårt. Jag kom 20 minuter försent till svenskan, jag glömde mobilen hemma och dessutom idrottskläder. Så nej, jag skippade dom sista lektionerna och åkte hem istället. Ska sova och försöka plugga lite, bara för att liksom gottgöra skolarbetet.


Haha nej men vet ni vad? Spanska uppsatsen som jag pratade om förra veckan som jag tyckte var så svår? Jo, jag fick tillbaka den med ett stort fett VG på! Grymt stolt. Har bara G i spanska, (hade jättedålig lärare förut), så nu är jag duktig flicka och ska höja mig till VG. Jaja, vi hörs. Den här dagen suger.


Blir inte morgondagen bra, då skiter jag fullständigt i det här.


Bild på Amanda och mig  

Av Louise - 8 september 2011 10:15

Oj den här är nog den svåraste hittills. Brukar ju säga det mesta jag tycker och tänker till dom flesta. Men vissa saker kanske jag inte vågar säga till alla, eller kanske inte riktigt har möjlighet till. 


Asså nä. Nu har jag funderat på den här i typ 2 timmar, kommer inte på något speciellt. Så jag skriver små kärlekshälsningar till mina vänner istället! ♥


1. Astrid - Du vet att du är min number one och kommer alltid vara det, det vet du. Vänner kommer och går, men du är mer än så. Du har funnits vid min sida i så många år nu! I'm always yours babe. Behöver inte säga mer än så. Du vet hur mycket du betyder för mig, du är oersättlig.


2. Fredrika - (Hoppas du mår bättre idag)! Vi har känt varandra i ett år nu, men de känns som 10 år! Du är en vän man alltid kan lita på, jag vet att skulle jag ringa dig mitt i natten skulle du inte tveka på att ställa upp. Sjukt underbar och jag är överlycklig över att jag kommer få spendera varje dag med dig, ett helt år framöver!


3. Amanda - Du är som en lillasyster för mig. (Ja du är liten). Jag kan bli rasande på dig, men nästa sekund komma ihåg hur mycket jag älskar dig. Mitt lilla cp!!! Det är vad du är. Går inte att ha tråkigt med dig pudding, and that's why I love you.


4. Jimmy - Vet att du inte kommer läsa det här, men whatever. Fick världens finaste text av dig häromdagen. Det värmde något enormt och jag kan inte skriva något mer än DSM!!! Du är en otroligt bra vän.. min lillebror. Och du vet att jag ställer upp för dig anytime, night & day. Beskyddar dig med mitt liv, you know!


5. Jessica - Du är en av mina närmsta idag, vilket är sjukt, då vi bara känt varandra i några månader.  Ändå är du en av dom första jag ringer när det är något. Tänker på oss och alla dumma saker vi har gjort. Har så grymt många bra & roliga minnen med dig från den här sommaren. Släpper dig inte bara för att hösten är påväg, hoppas du vet det!

Ovido - Quiz & Flashcards