tastethis

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Louise - 13 september 2011 22:45

Har spenderat den senaste timmen med att skype:a med Fedde och även webba och prata med Jessica. Herregud, höll på att kissa på mig när båda satt och gjorde grimaser i webben. Haha jag älskar mina bästisar, helt underbara är dom. One of a kind, verkligen.


Nej nu väntar min säng på mig. (Eller jag ligger ju i den men..) Ska klä av mig och borsta tänderna och sen se något avsnitt av OTH. Blir perfekt.. jaja, imorgon är det skolfoto som gäller kl halv 9, vilket känns skapligt tråkigt.. usch hatar skolfoton. Vi hörs imornbitti, puss!


 

Jag och Jessi idag. Supernormala!

Av Louise - 13 september 2011 20:19

Sitter och kollar på idol just nu.. det är ju i linköping. Fan vad kul! Dock finns det inte många man känner igen, men det funkar. Haha och vissa är ju bara skrattretande, haha. Gillart!!!!  

Av Louise - 13 september 2011 18:56

Tjenare!


Jag har nyss varit ute på en springtur! Idag lyckades jag springa hela varvet som jag brukar springa, fyfan vad gött. Man mår mycket bättre när man tränar.. Det gäller bara att hitta motivationen och tiden. Imorgon känner jag för ett pass på F&S, ska fråga mamma om hon också vill det när hon kommer hem.


Nu sitter jag i sängen i min morgonrock och har nyss duschat. Ska pluggish lite och sen ska jag äta, sen blir det idol som sagt. Kanske lite skype med vännerna också, thihi!!! Ehe.. Nej nu ska jag sluta skriva, puss


 

-

Av Louise - 13 september 2011 18:48

You may think that I'm the girl,


the kind that you can play with


But it takes more than that to get me,


you're not my type just face it


 

Don't judge me before you know me, I'm not a fool

Av Louise - 13 september 2011 17:49


Detta är en låt + musikvideo som gjorts av en svensk bloggare. Tycker att låten är grym och texten är ännu bättre. Musikvideon är också toppen!!

Av Louise - 13 september 2011 16:53


Peace brur!


Dagens humör: Jodå, på topp!

Dagens klädsel: Svarta jeans + rosa topp, vardagligt

Dagens händelse: Jag "fyllde år" på FB

Dagens bästa: Min klass överhuvudtaget

Dagens sämsta: Det gick åt helvete på historiaprovet

Dagens saknad: Fredrika, bli frisk nu hjärtat!

Dagens längtan: Helgen + brudsen = vi ba kööör


Av Louise - 13 september 2011 16:36

Godeftermiddag!


Kom nyss hem från en lång dag i skolan. Slutade halv 4, men åkte inte hem förrän 4. Vi satt kvar och snackade i skolan, jag, Maja och Jessica. Nu är jag iallafall hemma och tror att jag ska ta och skriva en novell. Yes.. men först ska jag koka lite nudlar och keka, mycket mums mums. Senare blir det en springtur och ikväll äre IDOL i Linköping som gäller på tv, woop woop, don't miss it! CIAO BITCHES


   

Tjockis bild från i helgen, hehe!

Av Louise - 13 september 2011 07:37

Jaha. En vanlig dag i mitt liv då? Det är jättesvårt, för ingen dag är sig lik. Jag älskar äventyr och spänning, jag älskar att hitta på nya saker. Men men, kan väl försöka någorlunda iallafall.


Jag vaknar. Oftast några minuter försent än vad jag tänkt mig, och ibland stänger jag till och med om alarmet och sover lite till och kommer försent. Men iallafall, vaknar, går upp. Spenderar 20 minuter med att riva ut hela min garderob och hitta något vettigt att ha på sig, nästa 5 minuter på smink och hår. Sen är det dags att rulla till skolan, frukost hinns inte med. 


Väl i skolan är jag självklart lite sen. Är på dåligt morgonhumör och är lite småirriterad. Somnar nästan på bänken. På håltimmarna hänger jag med vänner eller köper godis för att höja energinivån. 


Efter skolan åker jag oftast hem till mig med en polare, eller hem till en polare. Chillar, hittar på något skönt. Äter oftast något. Mat är livet!!! Ja, ungefär så. Lite senare på kvällskvisten brukar det kanske bli något plugg gjort om det behövs. Annars hänger jag bara vid datorn och facebookar lite. Kommer sedan på kl 22 att jag måste duscha och gör det lite snabbt. Sedan sätter jag på en film och somnar oftast straxt efter 00.


Jaaa, en vanlig dag i mitt liv, kul va?


Såhär kul brukar det va i skolan. Jag pekar F - U till Jess!  

Ovido - Quiz & Flashcards