tastethis

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Louise - 28 september 2011 22:40

HEJ.

Jess här! nivet hon som louise dyrkar, avgudar, älskar.. aah you name it!.. ehe.

Skulle bara säga att jag har tagit mig en funderare. Tycker våra kväller i våran tunnel börjar inträffa alltför sällan och det är typ bara pga av en anledning.. bu hu hu hu, TEARS!! OMG, SNYFT SNYFT... nej jag skojaaaaaa. Tycker typ att de är lite woooligt att skriva i din blogg såhär på kvällskvisten då jag ligger i min säng, äter lite ballerinakladdkaka och inte har något liv.


nej men till the big deal. För er tröga läsare som inte har fattat det.. så är louise kär. woop woop!! hihihiihii, ville ni vetaaaaaa? haha omygooood vilken big deal de va azzzzz. ASÅ. HEJDÅ / http://jjesss.blogg.se/

Av Louise - 28 september 2011 17:38

Hej på er! Allt bra med er eller? Med mig är det bara bra, hehe. Bättre idag iallafall. Igår var jag lite halft pmsig, men idag är jag på lite bättre humör. Slutade tidigt idag, då satt jag och snackade i typ 2 timmar med Oscar, mysigt ♥ Nu är jag hemma och ska se ett avsnitt av OTH och städa, för sen kommer Oscar hit och det blir nog lite plugg o grejer som ska fixas. Vi hörs senare, puss!


Cp bild tagen nyss ;)

Av Louise - 28 september 2011 07:15

 


Godmorgon... eller?

Ovido - Quiz & Flashcards