tastethis

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Hur lyckas jag?

Av Louise - 31 augusti 2011 16:24

Jag har ingen fucking jävla aning om hur jag lyckas. Jag är superklantig. Klantigare än klantigast. 


Dagens värsta händelse: Igår spillde jag ut cola på mitt golv. Det närmaste jag hade att torka med var min t-shirt. Sen hängde jag upp den på tork. Idag kom jag hem, sliter av mig alla kläder och letar efter något bekvämt. Hittar min stora rosa t-shirt som jag sätter på mig. Efter ungefär 10 minuter inser jag att det är stora colafläckar på den och att det är den jag torkade golvet med.

Ae fyfan, sliter av mig tröjan och blir trött på mig själv. 


Annars har jag:

  • Försökt låsa upp mitt skåp med moppenyckeln idag.
  • Försökt låsa ytterdörren med skåpsnyckeln.
  • Och sist men inte fått panik när nyckel inte satt i skåpet och skrek "vem fan har tagit min nyckel?!" när jag hade den i handen. Duktigt. 
  • Ajust det, jag har spillt på mig varm choklad idag också.
  • Och ris.
  • Och ramlat av stolen två gånger. Ena gången slog jag i huvudet så det snurrar fortfarande lite. 
  • Igårkväll när jag åt gurka och dipp, skulle jag ta tag i mitt colaglas och kör ner handen i dippskålen. Kladdigt värre!!!
Nej fyyyy....  ibland blir jag så trött på mig själv.
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 4 november 2011 12:40

Hallå i stugan. Här var det länge sedan jag skrev! Men jag har varken haft orken eller lusten, det blir ju lätt så ibland. Men iallafall. Nu har jag lov, för dom som inte visste det, och det är sjukt skönt!! Sova länge och bara chilla! Sedan har jag ...

Av Louise - 6 oktober 2011 15:33


  Tja.. har nyss kommit hem från skolan. Mycket i skolan nu. Måste plugga som ett aaas för jag har spanska prov imorgon. Fick reda på mitt fysikprov idag, MVG på det barrre!!! Asnajs. Vi hörs, puss   ...

Av Louise - 4 oktober 2011 23:24


Hallå där. Orkar inte skriva så jättemycket, men jag har iallafall spenderat större delen av kvällen med Oscar. Mysigt! Nu ska jag sova. Vi hörs imorgon!   Bild från stan idag när jag satt på EH med Astrid & Emma :) ...

Av Louise - 4 oktober 2011 13:25

Drar mig in till stan för att möta upp Astrid och Emma. Mysigt värre! Vi hörs, ciao ...

Av Louise - 3 oktober 2011 17:46


Har studiedag imorgon... livet leker. Ikväll blir det häng med Majsan och Fredrika! Mer än najs. Orkar inte blogga men vi hörs people. Pussar!!!!    Bjuder på en 2-3 år gammal bild!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards