tastethis

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Louise - 2 juni 2011 21:10

Hej på er! Har precis käkat god mat med familjen. Vi gjorde "enchiladas" med taco köttfärs och ost i. Pappa gjorde även en god ostsås som vi hade på. Det var så gryyymt gott - men mäktigt. Så nu är jag proppmätt. Skulle egentligen åkt till landet idag, men så blev det inte. Skulle egentligen träffat Alex ikväll, men det orkade jag inte. Såååå jag ska bara sitta här och ta det lugnt helt enkelt!


Imorgon så ska jag först till banken med mamma & pappa och fixa bankkort till mig. Känner mig lite efter... men iallafall, det ska bli skönt! Har även nu fått mitt barnbidrag, så nu är kassan återställd som den var efter min födelsedag, hehe. 


Fick min första fästing idag förresten. Låg ju i trädgårdsföreningen på en filt och solade i några timmar med Emma, så det var väl inte så jättekonstigt egentligen. Men fyfan! Tur att jag hittade honom nu, för det var inte så svårt att plocka bort den. Puss, vi hörs imorgon

 Misss this ♥

Av Louise - 2 juni 2011 17:06

Du har förändrats så mycket, jag vet knappt vem du är.

Vart tog den personen vägen, som alltid fanns där?


Jag tror du vet vem du är, behöver inte säga namnet. 

Du förlorade min tillit när du släppte min hand.


Du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta emot det.

Och all skit som jag fått ta, du är fan inte värd de.

Av Louise - 2 juni 2011 11:05

Jaaa förlåt för den här grymt dåliga uppdateringen. Igår var det friluftsdag (jag stukade min fot, så nu går jag som ett j*vla cp) och Karin fyllde år. Så då var det middag hos henne på kvällen med lite tjejer. 
 

Idag ska jag träffa Emma!! Vilket var evigheter sen senast. Blir nog en liten mysig picknik i trädgårdsföreningen. Hon ringde och väckte mig nyss, mobilen hade åkt under sängen, så jag fick krypa under och kan bara tänka mig hur jag lät när jag svarade, haha. Ikväll kanske jag ska träffa Alex, får se hur det blir. 
 

Nu vet ni lite vad som händer, ha det bäst!

 Bra rules de där..

Ovido - Quiz & Flashcards