tastethis

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Louise - 16 juni 2011 23:22

Tänkte att ni skulle få se mitt stipendium! (Sen är det en check på 500 kr också, men tyckte inte att det var så intressant.)


Av Louise - 16 juni 2011 22:42

På morgonen innan jag drog iväg till avslutningen!  

Fina Jessica!Malin och jagMin fina Johanna + jag Mina snygga tjejer, lagom peppade. Påväg till John för fest!Snygga Sture PetzénJag och charmungen!Jag & MalinFan vad vi garvade åt den här bilden! Jag försökte ta en bild på oss, det gick inget bra. Då skulle Jessica försöka, och här är resultatet. Dräggig bild! Senare under kvällen skulle jag, Jess och John ta en bild. Då stod hon och spelade in istället, 3 jävla gånger.. haha bli inte fotograf Jessica! :)I bakgrunden: Johanna & Simon. Sen har vi Per & Alen


Jessica & John

Hampus & Simon, gulligt  

Hampus & FredrikaAlexander pussar på Hampus. Alltså det är ju illa när en kille ber om att jag ska fota när han pussar på killen som sitter brevid? Random Alex!  

Måns, jag, Jess & Alex!

Som sagt! Jag hade en jättetrevlig kväll. Bästa skolavslutningen hitills! ♥ 

Av Louise - 16 juni 2011 17:46

Nu ska vi snart ut och äta för att fira pappsen. Blir nog trevligt. Kram!

  

Av Louise - 16 juni 2011 17:25







Har ju lovat att visa er  mina naglar, för dom som är intresserade. Detta var ju som sagt första gången jag provade på lösnaglar, så jag visste inte direkt vad jag skulle förvänta mig. Tyckte iallafall att dessa verkade bra, så då köpte jag dom. Som ni ser så är resultatet mycket fint, jag blev iallafall nöjd. Det går säkert att göra det bättre, men för att vara första gången så är det faktiskt helt OK enligt mig.


Det är nog så pass naturligt man kan få det att bli med lösnaglar, detta är alltså den korta modellen. Jag har ändå filat ner dom lite för perfekt passform och så att det skulle bli lite mer äkta. En annan grej som är grymt bra är att så fort naglarna lossnar (jag är så oförsiktig av mig så det har hänt några gånger) då tar man bara fram den praktiska lilla limflaskan! Hade med mig den igårkväll och det funkade perfekt. Så, vad tycker ni? 

Av Louise - 16 juni 2011 13:37

Rör mig hem till Fredrika för lite chillande och filmtittande. Bara hoppar i min OnePiece och sätter mig på bussen, så skönt! Puss

 Bild på mig från igår :)

Av Louise - 16 juni 2011 12:04

Har nyss gjort en alldeles egen nudelsoppa! Tog vatten, nudlar och massor goda kryddor. Det var jättegott! Nu hade jag tänkt städa i mitt rum då det ser ut som ett helvete. Det är ju faktiskt pappas födelsedag idag och han var jättegullig som satt uppe halva natten för att hämta mig. Så jag tänkte baka en kaka till honom tills han kommer hem också! Ikväll ska vi ju ut och äta.


Gårdagen var underbar. Hade det först jättetrevligt hemma hos Fredrika, lagade god mat och umgicks med dom knäppa tjejerna Jessica, Malin, Fredrika och Johanna. Vid 9 ungefär drog vi vidare till John där det var mycket trevligt folk. Det var galet! Dansade losssss totalt och hade det så jävla kul. Blev hämtad vid halv 1, vilket var ganska lagom då jag började bli trött då. Puss, nu är det verkligen sommarlov!!!

Bild på mig och Fredrika. Har massor fler bilder, det dyker väl upp i framtiden. Min väska är hos Fredrika, med alla mina grejer.. nycklar,smink oh allt. Bra! Nej men förhoppningsvis kommer hon hit lite senare ♥

Av Louise - 16 juni 2011 11:12

  Tack för en grym fest John! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards