tastethis

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Louise - 19 juni 2011 21:46

Nu ska jag snart sova och peppa för morgondagen, då jag ska på moppekurs och sen träffa Sara. Blir nog trevligt. Just nu pratar jag med Johanna i telefon. 

Ha en bra dag imorgon, uppdateringen blir nog lite seg.

Kram!

Av Louise - 19 juni 2011 20:38

Tydligen är det mamma och pappas bröllopsdag idag!!! Gud jag hade verkligen ingen aning. Visste väl typ att det var någon gång under sommaren.. men inte mer. Tydligen hade pappa också glömt bort det, så när mamma berättade det blev det lite nödläge så vi fixade räkmackor och drack lite cider för att fira det. Hela 18 år har dom varit gifta! Grattis till dom!


Visste ni även att dom är gifta samma dag som Kungen & Silvia och Viktoria & Daniel? Lite småtufft. Det är 34 år i mellan deras bröllop och mamma och pappa gifte sig exakt 17 år där i mellan. Alltså exakt i mellan deras bröllop, haha!!


 

Av Louise - 19 juni 2011 14:50

Spenderar resten av denna tråkiga, regniga dag med att titta på några avsnitt av 90210. Älskar det!!! Puss

Av Louise - 19 juni 2011 14:32

Födelsedagsbarn 1  Nr 2   Haha, mycket söta och ytterst normala! Eller... Jag och lillkusinen ♥ Farfar & syrran 

Av Louise - 19 juni 2011 14:05

ÅÅÅH ÄR DETTA MIN OTURSDAG ELLER????!!!!


Kan ju börja med att jag hade glömt min cykel på busshållplatsen (glömsk som fan är jag) och den har stått där.. öh.. några dagar. Så när jag gick för att hämta den så har någon misshandlat den! Grovt! Handbromsen har dom fuckat, den fungerar inte. Eller, den hänger. Sen är det typ punka, växlarna funkar inte felfritt och ringklockan är förstörd. Kuuul. 


Dessutom så glömde min syster och jag hårtorken + plattången på landet. Ahmeeeen yes. Visst klarar jag mig, men jag kommer se ut som ett jävla sär på moppekursen imorgon. Bara för att man ska träffa massor nytt folk och så, så har man ingen plattång? Haha... nu låter jag som en liten barnrumpa, väx upp Louise.

Av Louise - 19 juni 2011 12:32

Hej på er! Saknat mig? Förstår det... haha nejdå. Helgen på landet har varit helt okey. Kom ju dit i fredagskväll och då blev det bara mys med familjen, vi spelade lite spel och åt tacos.


I lördags var det full rulle redan från morgonen. Jag började med att klippa gräset, det gick jättebra. Ska få någon slant för det senare. Efter det gjorde jag pannacottan som vi skulle ha till efterrätt på kvällen och gjorde även lunch. Sen var det städning, dukning, diskning och allt möjligt som skulle fixas. På eftermiddagen rullade gästerna in och det blev fika och paketöppning för mamma & pappas del. Senare blev det mat och fint umgänge! Helt ok dag.


Idag sov jag länge, sen packade vi ihop allting och åkte hem i spöregnet. Ser ut som om det ska fortsätta såhär hela dagen.. usch. Ska ha en myskväll med mig själv! Ha det bäst alla fina. Bilder från gårdagen kommer senare ♥

They just keep on coming.. har många bilder från avslutningen  ;)

Ovido - Quiz & Flashcards