tastethis

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Louise - 25 juni 2011 23:18

Den här helgen suger!! Alla mina vänner är bortresta eller har typ försvunnit??? Och vem fan uppfann ostbågar? Jag kommer bli tjock som en säl. Eller något. Godnatt

Ohyes, jag är en konstnär. Riktigt kreativt inlägg tycker jag! PEACE  ;)

Av Louise - 25 juni 2011 14:06

Hmm.. är det bara jag eller känns det som om midsommar kommer med en heeeel del drama och bråk??? Inte för min del, men för många andra verkar det som. Det är lite kul att se folk bråka, man blir så larvig och omogen då, eller hur? 

"Yes, I'm the girl your mother tried to warn you about"  

Av Louise - 25 juni 2011 11:22

Godmorgon! Hade ni en fin dag igår? De hade jag, trots lite regn. Vi fikade, klädde midsommarstång, dansade runt den, hade 5-kamp och åt god mat! Helt okej ändå. Körde även lite fyrhjuling med lillkusinen. Dessvärre har jag INGA bilder att erbjuda er, då jag glömde kameran och kan inte ladda över bilderna från min telefon..


Jag vaknade med världens smärta idag!! Hade ont igår också, men det är fan tusen gånger värre idag. Det beror på att min moppe väger 3821284 kilo och jag måste lyfta den varje gång jag ska få upp den på centralstödet. Vilket jag gjorde typ 20 gånger i förrgår. AJ AJ. 


Jag och lillkusinen förra sommaren :)  

Ovido - Quiz & Flashcards