tastethis

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Louise - 26 juni 2011 23:31

Hej! Har ingen blogginspirr överhuvudtaget. Blev en fin kväll tillsammans med Fredrika, Jessica, Elliot, Fegge, Pontus och Oskar. Oskar fick jag åka och hämta i Johannelund.. värt. Har även tankat för första gången, coolt va? Mm. Nu ska jag nog se 90210 och sen sova. Imorgon blir det lite häng med Fredrika & Jessica igen och probably lite mer folk!♥

Gammal bild.. fotar aldrig, sorry  

Av Louise - 26 juni 2011 19:46

Har åkt massor moped (ooops hejdå en halv tank) och var i Tannefors slussar och åt glass med mamma och pappa. Sen va jag och sola en sväng också. Snart ska jag ge mig av för att träffa fredrika & jessica. Myyysigt! Fina tjejer....... mm jag har ytterst roligt. Ska fixa mig nu så hörs vi.. någon gång! Remember: Ni är bäst! Puss

Drägg bilden på mig och Jess ♥  

Av Louise - 26 juni 2011 15:52

Hej! Inte mycket kul att skriva idag... var  på Ikano med pappa förut. Biltema och lite grejer.. köpte lås till moppen! När pappa och jag skulle gå in på Stadium, så var vi halvägs inne i en affär när jag säger "Varför går vi in på SIBA?" Haha, dagens fail. Ska ut och åka lite med moppen nu. Sen kanske sola lite också. 


Fick ett sms av gullungen Johanna nyss, hon är ju i England den här helgen. Usch saknar henne för mycket!!! Tänker på dig också älskling ♥

...

Av Louise - 26 juni 2011 01:19

Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar
Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar
Än att nånsin igen känna dina vibbar
Du ljög fan bättre än delfinerna simmar
Huvudperson i mina sämsta minnen


Jag hoppas du får leva med de resten av ditt liv
 



  

Av Louise - 26 juni 2011 01:08
So here's where the problem starts
You're shitting on my heart
Oh I can't take it again and again
 
You beat me at my own game
No it's not okay
Ovido - Quiz & Flashcards