tastethis

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Louise - 13 juni 2011 19:58

 

Japp! Bilden har jag snott från blocket.. vilken skönhet alltså. Hihi, det är en -07a och modellen är PGO Big Max. Det är alltså en 30 moped, men den går liiite fortare. (Dock inte trimmad). Jag är supernöjd! Längtar till nästa vecka då jag får börja köra! Wihooo..

Av Louise - 13 juni 2011 15:24

Idag var det en lärare (en i juryn) som kom fram till mig och sa att jag hade varit jätteduktig på Årets Munk! När jag då sa att jag hade varit reserv och börjar träna 2 dagar innan, blev hon bara mer imponerad, hihi.


Eftersom hon satt med i juryn, så sa hon även att jag kom tvåa som "bästa kvinnliga skådespelare"!!! Vilket känns helt sjukt kul. Jag fick ju inget pris eller så, men att höra att dom hade diskuterat mig och tyckte att jag var bra var ju mer än tillräckligt. Jag tror det här med teater ligger lite i släkten, tycker verkligen att det är superkul.. :P

Av Louise - 13 juni 2011 15:12

Hej! Idag var det fotbollscup i skolan. Eller, först åkte vi till skolan för att städa skåp och lite sådant, därefter var det lunch och sen tog jag och Hampus moppen till fotbollsplanerna. Jag körde och det gick mindre bra om man säger så, haha!! 


Fotbollen gick jättebra för oss tjejer, vi har så bra sammanhålling och är jättebra på att peppa varandra när det gäller såna här grejer. Däremot kanske vi inte är fotbollsproffs, men vi har stark vilja och då klarar man det mesta. Vi vann båda våra matcher som vi spelade, den ena med 3-0 och den andra med 4-0!:) 



Bild från förra årets fotbollscup. Titta vad kort hår jag hade då, haha!  

Ovido - Quiz & Flashcards