tastethis

Alla inlägg den 21 juni 2011

F U

Av Louise - 21 juni 2011 22:17

"Jag stänger av telefonen. Stänger av mitt liv. Lägger mig i min grotta och drömmer om finare tider" Hejdå!

 

Av Louise - 21 juni 2011 14:26

Åh jag åt nudlar nyss, det är sååå gott. Med biff smak hihi.


Moppekursen gick bra idag med, bara att jag försov mig och bara slängde på mig kläder och gick till bussen, så jag såg ut som ett rövhål. Därefter åkte jag till vårdcentralen, tog prover, sedan vidare till apoteket för att hämta penicillin. Gr8! Nu tjatar Johanna på att jag ska skynda mig, vi ska till Simon för att träffa honom och Stoffe. PUSS

Bild i repris. Fina Johanna + jag  

-

Av Louise - 21 juni 2011 01:44

Don't let anyone get you down, because you're awesome!


Godnatt

Av Louise - 21 juni 2011 00:24

Ringde vårdcentralen förut. Dom är ju alltid lika trevliga!! Eller..? Nej. Dom är ju inte det.. dom är snäsiga, ifrågasättande & nedlåtande. Ja just så var tanten i telefonen! Hon frågade efter mitt personnr, och jag VET att dom kan komma åt all fakta om mig genom det, hela min "journal". Sen skulle hon ändå envisas med att ställa 100 omöjliga frågor, som hon lätt hade kunnat få svar på bara genom att läsa min journal. Tror hon att jag är helt bläst eller? Så trött jag blir. Ska iallafall dit imorgon. Privat anledning!!! Eller nä.. men det kändes coolt att skriva så. 



Here's for you, vårdcentralen :)

Av Louise - 21 juni 2011 00:06

 

And.. there.. it.. goes.. again. Börjar ni förstå vad jag menar med att jag är mästare på att skämma ut mig? Klantigast av alla klantar? Har mest otur av alla? Asså ni anar inte. Man skulle kunna göra en parodi av mitt liv, fast det skulle egentligen inte vara en parodi eftersom det är verklighet. Jag är sååå pinsam. Fattar inte hur mina vänner står ut! Ni är awesome ♥


Ps. Alex. Känn dig hedrad, du fick just ett helt inlägg i min blogg! :P

Ovido - Quiz & Flashcards