tastethis

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Louise - 24 juni 2011 12:59

Hey godmorgon! Käkade nyss frulle (korv, sallad, bröd = lunch) och åt min förbannade penicillin. Smakar verkligen skit! Se till att ni aldrig behöver käka penicillin. Det är min tredje gång i år, samma jävla skit alltså.. hehe. Nu ska jag stryka lite kläder och sen ska jag åka iväg med moppen (har inget kedjelås så ska ställa in den i garaget) sen duscha och fixa mig sen åker vi till kusinerna och firar midsommar. Puss


Fina Amanda och jag på konfirmationen. Saknar! ♥

Av Louise - 24 juni 2011 00:44

Nu väntar min underbara säng på mig. Finns inget bättre än att krypa ner i sin egna sköna mjuka säng när man är trött alltså. Hoppas ni får en fin midsommar imorgon! Jag ska fira med mina släktingar och det blir dans, lekar och god mat. Klassisk midsommar, det går inte att ändra på. Godnatt alla fina!


Ps. Har äntligen fixat en header, efter sisådär 1 månad. Hehe.


Bild från förra midsommar

Ovido - Quiz & Flashcards