tastethis

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Louise - 12 juni 2011 20:45

Thank you god, jag börjar kl 10 imorgon. Livet rullar på. Jobbet funkade bra, förutom den delen då Matilda puttade mig så att min mobil fick sig en simtur i kokande diskvatten... nu vill han inte vakna, den dumma mobilen. Får se om några timmars vilande gör det bättre, hoppas på det. 


Har även hittat en bra moped, som pappa & jag ska åka och kolla på måndag eller tisdag kväll. Det gillar jag!! Faktiskt min pappa som suttit flitigt och hittat den, i början sa han ju att jag kunde glömma det, men nu är han nästan mer entusiastisk än jag! Haha pappaaaaa ♥


Nu ska jag se på 90210, pussar

Av Louise - 12 juni 2011 11:17

Mer och mer besviken... undrar om det verkligen finns någon man kan lita på? Isåfall, let me know. För jag har ingen aning.


Idag blir det jobb. Kul. Laddade ner första säsongen av 90210 igår, så nu ska jag se något avsnitt av det. Glömma min tråkiga värld och kasta mig in i dras. Kram

Bra humör osv

Ovido - Quiz & Flashcards