tastethis

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Louise - 10 juni 2011 16:53

Tjenare fina läsare. Jag sov inte så bra inatt, där av det förra inlägget. Jag ber om ursäkt för konstigt inlägg.. eller något. Haha. Straxt efter det inlägget åkte jag iallafall med pappa, Anders & Magnus och käkade i stan. Det blev tacobuffé, mums. Såg mycket studenter i stan också, grattis till dom! 


Efter maten städade jag lite, fixade virusskydd på min dator o lite smågrejer. Nyss var jag och solade och nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan blir det ju middag i stan med Gurra, Hannes & Jonas. Hoppas ni får en bra kväll, kram!


Bjuder på denna gamla coola bild! ;)

-

Av Louise - 10 juni 2011 11:44

Ohhh jag vakndade nyss med världens huvudvärk. Ser suddidgt och kallsvettlas. Bra start på dagfen!

Av Louise - 10 juni 2011 10:30

På senaste tiden har jag mest umgåtts med killar... for a reason. Det är inte många tjejer i min ålder som jag pallar med!! Jag brukar få höra att jag är lite av en "tomboy", killtjej alltså, av mina killkompisar. Eller att jag är lätt att umgås med. Jag tycker det är 1000 gånger roligare och lättare att umgås med killar, har faktiskt mycket mer gemensamt med killar. Speciellt några fina killar i min klass, är så glad att jag har dom, vet inte vad jag skulle göra utan dom ♥


Ikväll ska jag ut och äta med Gustaf, Hannes & Jonas. Gurra och Hannes har skolavslutning idag och dom kände att alla deras kompisar skulle festa, men dom hade ingen lust, så då tänkte dom dra ut och käka istället och frågade om vi ville hänga på liksom. Det är också trevliga grabbar! Haha sen kanske jag ska träffa Alex i helgen också. Eller kanske ska till Tinnis med killarna i klassen. You see... boys boys boys, I like 'em. 

I'm always up-side down.

Ovido - Quiz & Flashcards